Marcă / Model
Audi
24
BMW
447
Chevrolet
4
Citroen
52
Dacia
34
Fiat
8
Ford
57
Jaguar
2
Jeep
2
Land Rover
16
Mercedes
58
Nissan
2
Opel
64
Peugeot
64
Renault
18
Seat
52
Skoda
14
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

129 lei
DezmaAuto
17116

Releu bujii, cod 9652021180, Peugeot Partner (II) 1.6 HDI, 9HN (idi:587329)
129 lei
DezmaOradea
2731

129 lei
DezmaAuto
17116

Releu bujii, cod 9652021180, Peugeot Partner (II) Tepee, 1.6 HDI, 9HN (idi:587329)
129 lei
DezmaOradea
2731

129 lei
DezmaOradea
2731

Releu bujii, cod 9666671780, 51299049, Ford Focus 3, 1.6 TDCI, T1DB (id:525948)
125 lei
DezmaAuto
17116

245 lei
DezmaOradea
2731

Releu bujii, cod 9640469680, Peugeot Partner (II) Platforma, 1.6 HDI, 9HX (idi:605717)
125 lei
DezmaOradea
2731

125 lei
DezmaOradea
2731

Releu bujii, cod A6519005502, Mercedes Clasa B (W246) 1.8 cdi, OM651901, id:397181
221 lei
DezmaAuto
17116

Releu bujii, cod A6519003103, Mercedes Clasa A (W176), 2.2 CDI, OM651930 (idi:420112)
204 lei
DezmaAuto
17116
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: