Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Totul despre filtrele de ulei: cate tipuri sunt si de ce sa nu le cumparam pe cele ieftine?
Anunţurile magazinului de piese auto
11 lei
Autoeshop
8190
13 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Combi (545) (An fabricatie 10.2007 - 12.2014, 86 CP, Benzina) - Cod intern: W20145107 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
13 lei
Autoeshop
8190
16 lei
Autoeshop
8190
16 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Combi (545) (An fabricatie 10.2007 - 12.2014, 60 - 70 CP, Benzina, (LPG)) - Cod intern: W20145207 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
11 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Hatchback (542) (An fabricatie 12.2006 - 12.2014, 60 - 70 CP, Benzina, (LPG)) - Cod intern: W20145207 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
11 lei
Autoeshop
8190
28 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Combi (545) (An fabricatie 10.2007 - 12.2014, 105 CP, Benzina) - Cod intern: W20115397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
28 lei
Autoeshop
8190
22 lei
Autoeshop
8190
22 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Hatchback (542) (An fabricatie 03.2010 - 12.2014, 75 - 105 CP, Diesel) - Cod intern: W20145274 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
13 lei
Autoeshop
8190
13 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Combi (545) (An fabricatie 10.2007 - 12.2014, 86 CP, Benzina, (LPG)) - Cod intern: W20145107 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
13 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Hatchback (542) (An fabricatie 01.2007 - 12.2014, 86 CP, Benzina, (LPG)) - Cod intern: W20145107 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
13 lei
Autoeshop
8190
20 lei
Autoeshop
8190
20 lei
Autoeshop
8190
Filtru ulei SKODA Fabia II Hatchback (542) (An fabricatie 01.2007 - 03.2010, 70 - 105 CP, Diesel) - Cod intern: W20145210 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
11 lei
Autoeshop
8190
19 lei
Autoeshop
8190
19 lei
Autoeshop
8190
Piese auto din categoria
Filtru ulei
Skoda Fabia 2
- adăugate de autoeshop.Filtrul de ulei este cel mai cunoscut filtru, acesta schimbandu-se odata cu schimbul de ulei. Filtrul curata particulele mici din ulei, fie ca e vorba de particule metalice sau reziduuri de motor, facand ca lubrifierea pistoanelor sa se faca lin si uniform. Un filtru de ulei este un accesoriu consumabil ieftin, la care nu trebuie sa facem rabat si trebuie sa il inlocuim de fiecare data cand facem schimbul uleiului, la 10.000 sau 15.000 de km.