Autoeshop
SC AUTOTEILE CENTER SRL
Experienta acumulata in timp a echipei “autoeshop” este acum la dispozitia Dvs., oferind suportul tehnic necesar si raportul calitate/pret optim, in conformitate cu cerintele Tale.
De ce sa alegi sa colaborezi cu noi?
- Peste 95.000 piese auto disponibile in stoc
- Peste 15.000 scule si echipamente, profesionale si hobby
- Peste 8.000 de accesorii auto
Asistenta telefonica este asigurata de catre profesionisti din domeniul auto!
Toate reperele din continutul catalogului online se afla in stocul furnizorilor!
Se acordă 24 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Prezentul înscris stabilește cadrul privind acordarea garanției referitoare la produsele oferite de către SC Autoteile Center SRL. Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC.
Produsele comercializate de către SC Autoteile Center SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către producători. Garanția legală este de 24 de luni pentru piesele de folosință îndelungată. Piesele de folosință îndelungată sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulații homocinetice, elemente de caroserie, elemente de direcție, elemente de frână, elemente de iluminare și semnalizare, cabluri, pompe, radiatoare, tobe și țevi de eșapament, rulmenți, fișe bujii, piese de electromotor și alternator, piese de motor în mișcare. Garanția acoperă defectele de material sau de fabricației iar produsele ce vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în termenul de garanție, cu altele noi, conform legislației în vigoare. Termenul de garanție curge de la data înscrisă pe factura de achiziție a mărfurilor. Termenul de garanție pentru produsele Castrol, în cazul păstrării lor în ambalajul original și la temperaturi cuprinse între -5 și +40 grade Celsius, este de 36 luni.
SC Autoteile Center SRL este exonerată de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:
o Piesele nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român sau de către producătorul autovehiculului;
o Piesele s-au defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
o Piesele aut fost utilizate în alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului;
o Piesa nu a fost identificată corect ca urmare a prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;
o Piesa s-a uzat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autovehiculului, atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau tehnologiei impuse de către producător;
o Autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cele prevăzute de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare;
o Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice);
o Piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări mecanice sau chimice;
o Piesele prezintă o uzură normală.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre S.C. Autoteile Center S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj)
- In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Formular reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set(kit) atunci trebuie predat in aceeasi forma, de exemplu set(kit) ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment. In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la adresa de email office@autoeshop.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB).
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC AUTOTEILE CENTER SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
S.C. Autoteile Center S.R.L. nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate, ulterior urmand a va comunica statusul returului.
Daca produsele returnate au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice, nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate, sunt lipsite de accesoriile si componentele originale prezinta urme de montaj, de folosire, de vopsire, de sudura, zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita, modificari ale starii lor initialie, etc., atunci, in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica (daca este cazul) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
In cazul in care produsul/produsele returnat nu respecta conditiile de retur, returul nu va fi acceptat. In acest caz produsul/produsele va fi returnat catre destinatar, cu plata transportului returului la destinatie.
Nu se pot returna fara temei produse cu motor termic care au fost folosite, produse in care se pun consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca si produse noi, produse care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei, daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare, nerespectarea caracteristicilor tehnice, sau poza necorespunzatoare cu produsul prezentate in pagina de produs.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei
- Livrare gratuită la comenzi mai mari de 800 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 2 zile.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Livrarea tuturor produselor comandate se face prin serviciile de curierat oferite de catre GLS Romania (25 RON taxa de transport, TVA inclus, in limiata a 20kg/transport - pentru colete voluminoase sau ale caror greutate depaseste 20 kg se va face un calcul exact pentru transport) sau Nemo Express.
In functie de aria de acoperire al curierilor, Vanzatorul va alege varianta cea mai optima, ca produsele comandate de catre Cumparator sa ajunga la destinatia aleasa de catre acesta in cel mai scurt timp posibil.
Vanzatorul are obligatia de a expedia produsele comandate de catre Cumparator pe teritoriul Romaniei.
Datorita faptului ca majoritatea produselor comandate se afla in stocul depozitelor externe, timpul de livrare ale acestora se incadreaza in intervalul 48-96 ore – livrare la adresa specificata de catre Cumparator.
Astfel, timpii pentru livrarea comenzilor poate fi urmatorul:
- 24 ore – (maxim) 48 ore – pentru marfurile aflate pe stocul local al Vanzatorului. Produsele aflate pe stocul faptic local au un marcaj explicit “24H” ceea ce reprezinta un interval de livrare de 24 ore, in intervalul luni-vineri.
- 48 ore – (maxim) 72 ore – pentru marfurile aflate pe stocul local extern sau pentru marfurile care sunt comandate sambata si se afla pe stocul local al Vanzatorului.
- Maxim 96 ore – pentru marfurile comandate in zilele de sambata. Marfa comandata sambata ajunge la sediul Vanzatorului in cursul zilei de marti, cand totodata va fi verificata, impachetata si expediata la adresa specificata de catre Cumparator.
- Comenzi speciale (produse care se afla in alte locatii, decat depozitele centrale ale furnizorilor) – acestea pot fi livrate catre Cumparator intr-un interval de 5-7 zile lucratoare.
- In cazul in care livrarea produselor prin serviciile de curierat mai sus mentionate se decaleaza din cauza fortei majore (art. 1351 alin. 2 Noul Cod Civil: „Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil”. Evenimentele de forta majora sunt, de cele mai multe ori, fenomene naturale extraordinare, straine de activitatea si vointa omului, cum sunt: cutremurele grave, inundatiile catastrofale, alunecarile de teren, trasnetele, tornadele, conditii atmosferice extreme etc.), Vanzatorul va anunta Cumparatorul telefonic asupra acestui lucru, respectiv va comunca noul termen de livrare cu aproximatie.
- In cazul in care exista comanda mixta din partea Cumparatorului (produse aflate pe stocul local + produse aflate pe stocul extern), Cumparatorul poate opta pentru livrarea cantitatii intregii comenzi
- Pentru zilele care, in conformitate cu legislatia in vigoare au fost declarate nelucratoare (Sarbatori Legale), nu se efectueaza livrari.
- Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cazul in care termenul de livrare nu poate fi respectat. Daca Cumparatorul nu accepta noul termen de livrare, Vanzatorul este indreptatit sa anuleze comanda.
Progamul de livrare al curierilor:
- Nemo Express: in tara si Cluj-Napoca, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00 - 19:00, sambata intre orele 10:00-13:00
- GLS Romania: in tara si Cluj-Napoca, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00 - 19:00, sambata nu se efectueaza livrare
Cumparatorul beneficiaza de transportul gratuit pentru comenzile efectuate, in urmatoarele conditii:
- In cazul unei comenzi a carei valoare depaseste 800 RON (TVA inclus), transportul produselor comandate este gratuit, in limita a 20 kg greutate colet, indiferent de numarul de colete trimise catre o singura destinatie
- Pentru coletele a caror greutate depaseste 20 kg, fiecare kg suplimentar va fi taxat cu 1.20 RON (TVA inclus)
- In cazul in care Cumparatorul doreste sa comande acumulatori, jenti, lichide auto (cantitate mare), anvelope, parbrize sau echipamente hobby/service, acestea fac exceptie de la conditiile de transport gratuit si calculul contravalorii transportului se va efectua in functie de volumul si greutatea acestora. De asemenea, Vanzatorul are posibilitatea de a trimite catre Cumparator marfa paletata, in functie de greutatea si volumul reperelor comandate.
In cazul in care Cumparatorul nu se incadreaza in categoria transport gratuit, contravaloarea transportului va fi inclusa in valoarea totala a rambursului si nu trebuie achitata separat catre curier. Taxa pentru transportul reperelor comandate se calculeaza automat (in functie de greutate/volum/valoare). In momentul expedierii coletului, Cumparatorul este informat prin email, care contine urmatoarele informatii: factura electronica cu valoarea totala a rambursului, denumirea curierului si numarul scrisorii de transport care insoteste orice expediere si are un cod unic de identificare care permite urmarirea expedierii (AWB – Airway Bill).
Cumparatorul poate sa ridice si personal reperele comandate de la punctul de lucru al Vanzatorului, situat in RO407055 Baciu, str. Transilvaniei nr. 181, judet Cluj, luni-vineri in intervalul orar 10:00-17:00; sambata in intervalul orar 10:00-12.00. In cazul ridicarii personale nu se percep niciun fel de taxe pentru transport si kg suplimentare.
In cazul in care coletul livrat catre Cumparator, in momentul receptionarii prezinta deteriorari vizibile sau este desigilat, recomandarea Vanzatorului este de a se refuza primirea coletului, mentionand pe borderoul de livrare motivul refuzului receptionarii. De asemenea, rugamintea noastra insistenta este ca, la receptionarea coletului sa verificati atent continul acestuia, asigurandu-va asupra integritatii reperelor din colet. In cazul in care, pe durata transportului coletul sau reperul a fost avariat, va rugam sa sesizati acest lucru catre curier chiar in momentul receptionarii coletului, de asemenea se va incheia un proces-verbal constatare. Cumparatorul va anunta de indata Vanzatorul asupra unui astfel de incident telefonic sau la adresa de mail. Tragerea ulterioara la raspundere a firmei de curierat, in lipsa procesului-verbal de constatare, este practic imposibila!
Adresă: Viilor, nr. 41, cod poștal: 407055, Punct de lucru: RO 407055 Baciu, str. Transilvaniei nr. 181, jud. Cluj, Baciu, jud. Cluj
- Ai o întrebare pentru autoeshop?
- Întrebări și răspunsuri