Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
448 lei
TopTechAuto
865
Ax came Citroën Jumpy 2.0 d 2018 pentru Citroen jumpy, an 2018 ORIGINALE IN STOC,PRET/BUCATA
1850 lei
AndaviLog
378
AX CU CAME CITROEN JUMPY II (VF7) 1.6 HDi 90 8V 90cp AUTLOG NW5028 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
478 lei
TopTechAuto
865
478 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME CITROEN JUMPY II Van 1.6 HDi 90 8V 90cp AUTLOG NW5028 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
478 lei
TopTechAuto
865
360 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME CITROEN JUMPY II Van 1.6 HDi 90 8V 90cp MOTIVE MOTT1965 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
360 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME CITROEN JUMPY II Platform/Chassis 1.6 HDi 90 8V 90cp MOTIVE MOTT1965 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
360 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME FORD S-MAX VAN (WA6) 2.0 TDCi 116cp 140cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
448 lei
TopTechAuto
865
500 lei
Comnico
4674
448 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME PEUGEOT 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi 136cp 140cp 150cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
448 lei
TopTechAuto
865
500 lei
Comnico
4674
448 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME PEUGEOT 308 CC (4B_) 2.0 HDi 136cp 140cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2009 2010 2011 2012 2013 2014
448 lei
TopTechAuto
865
448 lei
TopTechAuto
865
AX CU CAME PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 2.0 HDi 136cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2005
448 lei
TopTechAuto
865
448 lei
TopTechAuto
865
448 lei
TopTechAuto
865
Piese auto din categoria
Axe came
Citroen Jumpy 2
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.