Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


382 lei
Autoeshop
9443

524 lei
TopTechAuto
2604

FRECCIA Ax cu came CM05-2361 montare Partea de evacuare la masina CITROEN JUMPY II (VF7) RHH (DW10CTED4) 1997cc 163cp 120kW 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
524 lei
TopTechAuto
2604

410 lei
Autoeshop
9443

FRECCIA Ax cu came CM05-2361 montare Partea de evacuare la masina CITROEN JUMPY II caroserie RHH (DW10CTED4) 1997cc 163cp 120kW 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
524 lei
TopTechAuto
2604

FRECCIA Ax cu came montare Partea de evacuare CM05-2361 pentru CITROEN JUMPY II caroserie AHZ (DW10CD) 1997cc 128cp 94kW 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
524 lei
TopTechAuto
2604

681 lei
Autoeshop
9443

Ax cu came FRECCIA CM05-2361 montare Partea de evacuare la masina CITROEN JUMPY II caroserie AHZ (DW10CD) 1997cc 128cp 94kW 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
524 lei
TopTechAuto
2604

524 lei
TopTechAuto
2604
![Ax cu came # CitroEn Jumpy 2.0 citroen dispatch [u6u] hdi 95 motorina 94cp/69kw RHX (DW10BTED) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 # 24689 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-citroen-jumpy-2-0-citroen-dispatch-u6u/ax-cu-came-citroen-jumpy-2-0-citroen-dispatch-u6u-e285b104b772081e3c6-0-0-0-0-0.jpg)
647 lei
Comnico
5209
![Ax cu came # CitroEn Jumpy 2.0 citroen [u6u] hdi 95 motorina 94cp/69kw RHX (DW10BTED) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 # 24689 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-citroen-jumpy-2-0-citroen-u6u-hdi-95/ax-cu-came-citroen-jumpy-2-0-citroen-u6u-hdi-95-e285b104b772081e3c6-0-0-0-0-0.jpg)
Ax cu came # CitroEn Jumpy 2.0 citroen [u6u] hdi 95 motorina 94cp/69kw RHX (DW10BTED) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 # 24689 # FEBI BILSTEIN
647 lei
Comnico
5209

410 lei
Autoeshop
9443
Piese auto din categoria
Axe came
Citroen Jumpy 2
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.