PORTIERA FATA / SPATE STANGA / DREAPTA MERCEDES GLC 2020

Fratautii Noi, jud. Suceava
Preţ: 2800 lei
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Parc dezmembrari auto

Dezmembrari Fratauti

CIF: 47695540
Go DezmembrariFratauti 443 98% Membru de5 ani
Second hand Vândut de firmă Cu garanție ID #600553760

PORTIERE MERCEDES GLC  



AN: 2020 


PRET PORTIERA FATA DREAPTA / STANGA / buc: 2800 lei

PRET PORTIERA SPATE DREAPTA / STANGA /  buc: 2600 lei



Piesele se află într-o stare bună, au fost probate înainte de a fi date jos de pe mașină.
Firmă autorizată de dezmembrari auto cu o gamă largă de piese pentru cele mai folosite mărci.
Avem in stoc și alte produse pentru acest model de mașină, cât și pentru diverse alte modele.
Produsele provin din dezmembrări.
Livrăm oriunde în țară prin curier rapid.
 Pozele sunt reale.

Pentru detalii și verificarea stocului  disponibil vă rugăm să ne contactați la numărul  de telefon07-arată telefon- sau 07-arată telefon-.

NU RĂSPUNDEM DE PIESELE DETERIORATE DIN CAUZA TRANSPORTULUI !
EXCLUSIV PENTRU PRODUSELE COMANDATE ONLINE, RESPECTIV SPARGEREA, DETERIORAREA SAU MANIPULAREA GRESITĂ  A PRODUSELOR DE CĂTRE CURIERI!!) 




HOPE AUTO!

DEZMEMBRĂRI AUTO FRĂTĂUȚII NOI


Actualizat acum o zi
40 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Fratautii Noi, jud. Suceava prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 40 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Costul transportului variaza in functie de kilograme si volum si dimensiune!

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
MODALITĂŢILE DE ASIGURARE A GARANŢIEI. INTRETINERE, REPARARE, INLOCUIRE
1. In cazul unei defectiuni cauzate de viciile ascunse, constatate/aparute in perioada de garantie/valabilitate a produsului sau piesei, Clientul poate solicita repararea sau inlocuirea acestuia, conform art. 2.5.
2. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului/materialului la Furnizor pana la data repararii/inlocuirii produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie in fisa de reparatie/inlocuire.
3. Cererea de acordare a garantiei va fi adresata HOPE AUTO si va fi depusa de catre Client
la Furnizor, insotita de inscrisurile prevazute la art. 3 lit. a)-f).
4. Daca solicitarea de garantie este intemeiata, HOPE AUTO va repara/inlocui in termenul de
recomandare de 14 zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie, produsele/piese neconforme,
5. In cazul solicitarii de garantie prin care se invoca vicii ascunse HOPE AUTO va repara inlocui produsele/piesele in termenul de recomandare de 14 zile calendaristice de la comunicarea expertizei tehnice, daca producatorul sau organismul tehnic abilitat care a efectuat expertiza au constatat existenta acestor vicii.
6. Daca din diverse motive, HOPE AUTO nu poate asigura repararea ori înlocuirea
produselor/pieselor cu defectiune , va restitui Clientului pretul de cumparare, mentionat in cuprinsul facturii fiscale emise sau conform convorbirii de catre Furnizor catre Client.
NU RĂSPUNDEM DE PIESELE DETERIORATE DIN CAUZA TRANSPORTULUI (EXCLUSIV PENTRU PRODUSELE COMANDATE ONLINE, RESPECTIV SPARGEREA, DETERIORAREA SAU MANIPULAREA GRESITA A PRODUSELOR DE CĂTRE CURIERI!!!)

NU SE ACORDA GARANTIE IN URMATOARELE SITUATII:
1. Produsul/materialul cumparat de Client nu a fost achizitionat de la HOPE AUTO.
2. Clientul a prezentat date gresite/eronate pentru identificarea produselor .
3. Clientul nu solicita garantia in termenul mentionat in prezentul certificat, sau nu depune vreunul din
documentele prevazute la art. 3 lit.a)-f), ori acestea sunt completate gresit, incomplet sau necorepunzator.
4. Produsul/materialul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator.
5. Produsele prezinta o uzura normala datorita functionarii.
6. Produsele nu au fost montate/instalate/reglate/verificate intr-o unitate de service auto autorizata in sensul art.
3 ori de catre producatorul autovehicului, ori aceste operatii au fost efectuate fara scule ori dispozitive adecvate,
fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului sau a fabricantului produsului.
7. La terminarea reparatiilor, unitatea de service auto nu a efectuat operatiile de verificare, etalonare, reglare
impuse de constructorul vehiculului sau fabricantul produselor.
8. Produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile
prducatorului, defecte sau modificate;
9. Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice
necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produsului in perioada de garantie a acestora.
10. Produsul prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, indoituri, deformari, care nu ii
sunt imputabile, sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
11. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi,
atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor
si conducerea autovehiculului : impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte
de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase;
12. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a
fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise,
competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia.
13. Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/ accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica, care
ar putea afecta functionalitatea produsului reclamat.
14. Deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa Clientului datorita transportului, manipularii, depozitarii,
pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de
surse de caldura.
15. Seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produsului a fost sters sau acesta prezinta marcari ori
stantari artizanale.
16. Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de
producator, acolo unde este cazul.
17. Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte
18. Exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, a turatiei maxime admise,
depasirea parametrilo de lucru ale sistemelor, supraincarcarilor
20. Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului
21. Alte situatii in care se exclud sau se pierd garantiile :
- depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire , presare sau lovire, apropiere de surse de caldura;
contact cu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;
- alegerea si montarea incorecta a pieselor; neconformizarea cu caracteristicile prevazute in cartea de identitate a
autovehicolului; nerespectarea pozitiei de montaj; piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat
cel indicat de producator;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii , intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului,
neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate
care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse
de producatori;
- defectiuni in functionarea autovehicolului : abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea
defectuoasa a sistemului de franare, functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea
defectuoasa a diferentialului, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a
autovehicolului;
- defectiuni in functionarea autovehicolului; contact cu substante chimice si petroliere;
- piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost
comparata la montaj cu piesa de inlocuit.

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC HOPE AUTO YARD SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de Hope Auto yard SRL ne puteți contacta telefonic la numărul/numerele: 0745480339 / 0752489040.

Alte oferte

Usa fata

usa fata usa fata fratautii noi