Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cum stim daca avem stricat termostatul de la masina
635 lei
Pieseautodetop
3406
616 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 806 (221), PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5), PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) - SWAG 62 92 2057
129 lei
Pieseautodetop
3406
66 lei
Pieseautodetop
3406
132 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 406 limuzina (8B), PEUGEOT 406 Estate (8E/F), PEUGEOT 406 cupe (8C) - SASIC 3381A01
74 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 807 (E), Citroen C8 (EA_, EB_), PEUGEOT 407 limuzina (6D_) - TRISCAN 8620 40583
498 lei
Pieseautodetop
3406
141 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 607 limuzina (9D, 9U), PEUGEOT 807 (E), Citroen C8 (EA_, EB_) - MAPCO 28421
396 lei
Pieseautodetop
3406
158 lei
Pieseautodetop
3406
118 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 406 limuzina (8B), FIAT SCUDO Combinato (220P), PEUGEOT EXPERT (224) - WAHLER 3483.89D
70 lei
Pieseautodetop
3406
66 lei
Pieseautodetop
3406
33 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 607 limuzina (9D, 9U), PEUGEOT 307 (3A/C), PEUGEOT 307 SW (3H) - MOTORAD 584-84
300 lei
Pieseautodetop
3406
281 lei
Pieseautodetop
3406
58 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire PEUGEOT 806 (221), PEUGEOT 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5), PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) - MAHLE ORIGINAL TI 47 89
56 lei
Pieseautodetop
3406
65 lei
Pieseautodetop
3406
49 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire Citroen SYNERGIE (22, U6), FIAT ULYSSE (220), LANCIA ZETA (220) - CALORSTAT by Vernet TH6332.89J
51 lei
Pieseautodetop
3406
85 lei
Pieseautodetop
3406
60 lei
Pieseautodetop
3406
Termostat,lichid racire Citroen RELAY bus (230P), PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1) - FACET 7.8323S
54 lei
Pieseautodetop
3406
Piese auto din categoria
Termostat auto
Citroen C8
Roman Neamt.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.