Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cum stim daca avem stricat termostatul de la masina
35 lei
Autoeshop
8130
63 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C 1,9D/TD 91- - Cod intern: W20002342 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
45 lei
Autoeshop
8130
31 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C A4 1,6-1,8 01/95- - Cod intern: W20003063 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
27 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 92C A4 2,6-2,8/A6 2,6-4,2 97 - Cod intern: W20003119 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
105 lei
Autoeshop
8130
43 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C 2,0TDI 03- A3/A4/A6/GOLF5/TOURAN - Cod intern: W20003016 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
34 lei
Autoeshop
8130
116 lei
Autoeshop
8130
22 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 88C 3,2FSI - Cod intern: W20122928 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
223 lei
Autoeshop
8130
52 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C A4 2,6-2,8A6 2,6-4,2 92 STO - Cod intern: W20122991 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
43 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 2,0TFSI 87C - Cod intern: W20162553 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8130
196 lei
Autoeshop
8130
18 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C 2,0TDI 03- A3/A4/A6/GOLF5/TOURAN - Cod intern: W20162508 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
17 lei
Autoeshop
8130
64 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 92C A4/A6/A8 3,0B - Cod intern: W20166245 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
176 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C 2,0TFSI - Cod intern: W20166288 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
130 lei
Autoeshop
8130
310 lei
Autoeshop
8130
96 lei
Autoeshop
8130
Termostat lichid racire VW 87C 1,4-2,0 1,6TD/1.9,tdi - Cod intern: W20166338 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
60 lei
Autoeshop
8130
35 lei
Autoeshop
8130
64 lei
Autoeshop
8130
Piese auto din categoria
Termostat auto
Audi A4 B7
Cluj.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.