Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
145 lei
Autoeshop
8127
118 lei
Autoeshop
8127
Suport motor stanga VW LUPO 1,0-1,4 -06 - Cod intern: W20122066 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
145 lei
Autoeshop
8127
124 lei
Autoeshop
8127
171 lei
Autoeshop
8127
Suport motor dreapta VW POLO/AROSA 1,0-1,6 95-97 - Cod intern: W20232938 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
172 lei
Autoeshop
8127
Suport motor VOLKSWAGEN LUPO (6X1, 6E1) - Cod intern: W20183738 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
142 lei
Autoeshop
8127
234 lei
Autoeshop
8127
Suport motor SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20183728 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
191 lei
Autoeshop
8127
191 lei
Autoeshop
8127
Suport motor SKODA FABIA (6Y2) - Cod intern: W20183728 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
191 lei
Autoeshop
8127
Suport motor SKODA FABIA limuzina (6Y3) - Cod intern: W20183728 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
Suport motor VOLKSWAGEN LUPO (6X1, 6E1) - Cod intern: W20183728 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
191 lei
Autoeshop
8127
Suport motor VOLKSWAGEN POLO limuzina (6KV2) - Cod intern: W20183728 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
Suport motor VOLKSWAGEN LUPO (6X1, 6E1) - Cod intern: W20233351 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
104 lei
Autoeshop
8127
340 lei
Autoeshop
8127
134 lei
Autoeshop
8127
Suport motor SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20233112 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
142 lei
Autoeshop
8127
142 lei
Autoeshop
8127
142 lei
Autoeshop
8127
Suport motor SKODA FABIA (6Y2) - Cod intern: W20233112 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
142 lei
Autoeshop
8127
142 lei
Autoeshop
8127
142 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Suporti motor
Volkswagen Lupo
Cluj.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.