Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
150 lei
Dezrom
2597
150 lei
Dezrom
2597
Suport / Tampon motor dreapta Mercedes-Benz E-Class (W212) 250 CDI 2.2 197/204cp cod piesa : A2042400317Q3
150 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor dreapta Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 220 CDI 2.2 163 cai cod piesa : A6512233504
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor dreapta Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 220 BlueTEC 2.2 4-matic 170 cai cod : A6512233504
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor dreapta Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 220 BlueTEC 2.2 177 cai cod piesa : A6512233504
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 220 CDI 2.2 163 cai cod piesa : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 220 CDI / BlueTEC 2.2 170 cai cod piesa : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 200 CDI / BlueTEC 2.2 136 cai cod piesa : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class Sedan (W212) 250 CDI / BlueTEC 2.2 4-matic 204 cai cod : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class T-modell (S212) 250 CDI / BlueTEC 2.2 204 cai cod : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
Suport motor stanga Mercedes-Benz E-Class T-modell (S212) 220 CDI 2.2 163 cai cod piesa : A6512230004
199 lei
Dezrom
2597
199 lei
Dezrom
2597
150 lei
Dezrom
2597
Piese auto din categoria
Suporti motor
Mercedes E-Class W212
Salcia Olt.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.