Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
265 lei
Pieseautodetop
3392
314 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT TIPO (160) - SASIC 9001477
184 lei
Pieseautodetop
3392
239 lei
Pieseautodetop
3392
594 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT BRAVA (182) - MAPCO 33202
551 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT TEMPRA (159) - MAPCO 33210
264 lei
Pieseautodetop
3392
269 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), ALFA ROMEO 145 (930) - FEBI BILSTEIN 19975
276 lei
Pieseautodetop
3392
82 lei
Pieseautodetop
3392
243 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT BRAVA (182) - FEBI BILSTEIN 15672
125 lei
Pieseautodetop
3392
270 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), FIAT TEMPRA (159), FIAT TEMPRA SW (159) - RUVILLE 325838
104 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), FIAT BRAVA (182), FIAT BRAVO I (182) - RUVILLE 325841
451 lei
Pieseautodetop
3392
202 lei
Pieseautodetop
3392
394 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT BRAVA (182) - RUVILLE 325878
562 lei
Pieseautodetop
3392
995 lei
Pieseautodetop
3392
436 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT BRAVA (182) - FEBI BILSTEIN 15673
569 lei
Pieseautodetop
3392
271 lei
Pieseautodetop
3392
569 lei
Pieseautodetop
3392
Suport motor LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), ALFA ROMEO 155 (167) - SWAG 70 94 4921
436 lei
Pieseautodetop
3392
Piese auto din categoria
Suporti motor
Lancia Dedra
Neamt.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.