Sticla oglinda retrovizoare exterioara Mercedes-Benz Vito 638

Bacau, jud. Bacau
ID #1138075140
Produs nou Vândut de firmă Cu garanție Retur: 15 zile Livrare cu verificare
potrivit pentru: \n \nMercedes-Benz: Vito bus (638); Vito caroserie (638) \n \n96-03 \n \n  \n \ncoduri: 0018112633,  18112633, 3078830 \n \n 
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Bacau, jud. Bacau prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 30 de lei
  • Livrare gratuită la comenzi mai mari de 500 de lei
  • Livrare cu verificare colet

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
Termenul de garanţie decurge de la data înscrisă pe factura de vânzare, nu de la data montajului.
Prezenta informare de garantie NU afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia obligatorie de garantie si protectia consumatorului prevazuta de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- copie dupa factura de achiziţie de la II DASCALU A.E., bonul sau chitanţa cu care a fost cumpărată piesa, nr. comanda;
- dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) şi documentele fiscale aferente, în care să fie menţionată data montării şi numărul de kilometri la montare/demontare;
- nota de constatare emisă de către un serviciu autorizat prin care se constată şi se descrie detaliat defecţiunea;
- copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
- piesa trebuie sa fie în ambalajul original;
- in cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata;
- documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc);

- copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul;
- lipsa unui singur document atrage după sine respingerea cazului de garanţie.
Reclamaţia depusă de cumpărător va fi analizată şi va primi un răspuns în termen de 14 zile de la data recepţiei produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoţite de toate documentele enumerate mai sus. În cazul în care nu se poate constata deficienţa în cadrul societăţii importatoare şi este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare ne rezervăm dreptul de a remedia reclamaţia la data primirii rezultatului din partea producătorului.
În cazul în care reclamaţia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vânzare în termen de 30 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător.
În cazuri speciale când părţile nu ajung la un consens cu privire la reclamaţia de garanţie, părţile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât şi pentru cumpărător. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.
Nu se acordă termenul de 18 luni la următoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, ştergătoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere şi incandescente, garnituri metaloplastice şi simeringuri, curele de transmisie şi distribuţie, elemente de aprindere.
Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:
Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanţia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:
- piesa nu a fost cumparată de la II DASCALU A.E.;
- piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R sau de producătorul autovehiculului;
- piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost greşit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului;
- piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările şi reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
- autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiţii necorespunzătoare (raliuri, competiţii sportive, taximetrie, şcoli de şoferi, etc);
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (şocuri termice, electrice, mecanice);
- piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
- piesele nu prezintă o uzură normală.

Piesa se poate returna în primele 15 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 15 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 15 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 15 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 15 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de DASCALU A.E. II.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat şi lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
Indiferent de modalitatea de livrare cumpărătorul are obligaţia de a verifica existenţa tuturor actelor aferente tranzacţiei, lipsa acestora generând neacordarea garanţiei. Recepţia mărfurilor vândute se face la sediul cumpărătorului. Cumpărătorul se obligă la preluarea mărfii comandate şi livrate.
Prin excepţie se acceptă returnarea mărfii livrate în cazul în care vânzătorul a livrat eronat sau în cazul în care marfa este în garanţie, cu respectarea riguroasă a prevederilor garanţiei.
Nu se acceptă la retur marfa vândută cu promoţie, marfa nepusă în ambalajul original, marfa comercializată de alţi agenţi economici, marfa returnată fără respectarea prevederilor de mai sus.

Plata transportului pentru produsele ce necesită reparaţii în perioada de garanţie va fi suportată integral de către II DASCALU A.E., în cazul în care se constată că denunţarea defectului este neimputabilă II DASCALU A.E., clientul va suporta şi taxele de trimitere şi taxele de retur aferente transportului produselor.
Condiţiile de garanţie sunt parte integrantă a documentelor de vânzare - cumpărare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, beneficiarul declară că a luat la cunoştinţă prevederile acestor documente.
Garanţia acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.
Vă rugam să ne contactati pentru mai multe detalii.
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez ?
Reclamaţiile referitoare la neconcordanţa dintre marfă şi factură se acceptă numai dacă acestea au fost sesizate pe loc sau în maxim 24 de ore de la livrare.
Daca ati constatat ca lipsesc produse din colet, va rugam sa ne aduceti la cunostinta in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@akauto.ro. Orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
Returul
Piesele achiziţionate se pot returna conform OUG 34/2014 art 9/1 în maxim 14 de zile calendaristice de la data înscrisă pe factura de achiziţie. Pentru a fi admise la retur piesele trebuie să fie în ambalajul original şi intact (să nu se lipească pe ambalaj AWB sau bandă scotch), să nu prezinte urme de montaj şi să conţină toate accesoriile.
Excepţie fac piesele aduse pe comandă specială pentru care s-a solicitat un avans în prealabil, în cazul acestor produse returul NU este posibil.
Serviciul “14 de zile drept de retur” este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de la II DASCALU A.E.
Cum se face returul:
1. Personal, la sediul nostru din Bacau;
2. Prin serviciul de curierat prin care au fost trimise piesele.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Dacă doriţi să veniţi cu piesele la sediul nostru, trebuie în prealabil să ne anunţaţi telefonic.

Returnarea banilor:
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, AKauto.ro se angajează să returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 30 zile de la recepționarea produsului de către vânzător. Returnarea banilor se va face în contul bancar furnizat odată cu piesa/piesele.
Condiții generale pentru retur:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor.
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului.

În cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului. II DASCALU A.E. va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut, în cazul în care II DASCALU A.E. nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).
Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier, în prezența acestuia și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Confidentialitate
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, II DASCALU A.E. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor / clienților (Cumpărătorilor) privind situația contului lor de pe II DASCALU A.E., informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a II DASCALU A.E. și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către II DASCALU A.E., afiliații și colaboratorii acestora de activități, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin citirea prezentelor Termene și Condiții ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.

Actualizat acum 4 zile
Raportează
Vrei și mai multe oferte?
Completează o cerere de piese auto și vei primi oferte de preț potrivite pentru tine de la vânzătorii din PieseAuto.ro.
Tu alegi prețul!
Cere oferte de piese