Sonda lambda Renault, Dacia, H8201395330, 0281004226
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
- Curier, cost estimativ livrare: 45 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 2 zile.
Metode de plată: Ramburs, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tip expediere Tarif DPD general RON
Plic 30lei
Colete - primul kg 35.00 lei
Colete - kg suplimentar (greutate 1-50kg) 1.50 lei
Colete - kg suplimentar (greutate ≥ 51kg) 2.00 lei
Taxă km suplimentar 0.80 lei
Restituire documente 15.00 lei
Returul rambursurilor in plic 15lei + 2% din valoarea rambursată
Returul rambursurilor prin virament bancar 5.50 lei
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Piesele sunt originale din dezmembrari si au garanţie dacă acestea sunt montate într-un service autorizat RAR.
Oferta este valabilă în limita stocului disponibil.
AVEM RUGAMINTEA CA PIESELE SA FIE VERIFICATE VIZUAL IMEDIAT DUPA CE COLETUL ESTE LIVRAT.
EVENTUALELE RECLAMATII SA SE FACA IMEDIAT DUPA RIDICAREA COLETULUI , DEOARECE SUNT PIESE SECOND HAND.
ÎN CAZUL ÎN CARE PIESA ESTE COMANDATĂ GREȘIT CLIENTUL ACHITĂ TRANSPORTUL TUR - RETUR!!!!
PENTRU MONTAJUL PESELOR IN REGIE PROPRIE NU OFERIM GARANTIE LA PIESE !!!!
PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile lucratoare din momentul solicitarii.
NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS DOAR IN CONT !!!
CERTIFICAT DE GARANTIE NR _____
PREZENTUL CERTIFICAT DE GARANTIE NU INCALCA DREPTURILE CONSUMATORILOR CONFERITE PRIN LEGEA OUG 140/2021 SI OG 21/92(r2).
PRODUSELE DEFECTE IN PERIOADA DE GARANTIE VOR FI RETURNATE INSOTITE DE:
CERTIFICATUL DE GARANTIE
FACTURA (BONUL FISCAL)
DOVADA MONTARII INTR-UN SERVICE AUTORIZAT RAR
DEVIZ MONTAJ SI CONSTATAREA DEFECTULUI DE CATRE SERVICE
GARANTIA SE ACORDA LA ADRESA VANZATORULUI. CUMPARATORUL ARE OBLIGATIA DE A VERIFICA VIZUAL PIESA INAINTE DE ACHIZITIONARE PENTRU URME DE LOVITURI, FISURI SAU ALTE DEFECTE ESTETICE.
GARANTIA ACOPERA DEFECTELE CE APAR IN URMA EXPLOATARII NORMALE A PRODUSULUI.
VANZATORUL ESTE EXONERAT DE RASPUNDERE PRIVIND GARANTIA SAU ACEASTA POATE FI ANULATA IN URMATOARELE CAZURI:
PIESA NU A FOST MONTATA IN SERVICE AUTORIZAT RAR,
PIESA S-A DEFECTAT IN URMA UNUI MONTAJ INCORECT SAU DATORITA MONTARII IMPREUNA CU PIESELE CONEXE UZATE, DEFECTE SAU MODIFICATE,
PIESA A FOST GRESIT ALEASA SAU A FOST UTILIZATA IN ALT SCOP DECAT CEL INDICAT DE PRODUCATOR,
PIESA NU A FOST IDENTIFICATA CORECT DATORITA PREZENTARII DE CATRE CUMPARATOR A UNOR DATE ERONATE SAU LA MONTAJ PIESA NU A FOST COMPARATA CU CEA DE INLOCUIT
PIESA S-A DETERIORAT SAU S-A UZAT DATORITA SUPRASOLICITARII, INTRETINERII INCORECTE SAU INSUFICIENTE A AUTOVEHICULULUI, NEEFECTUAREA REVIZIILOR PERIODICE CONFORM RECOMANDARILOR PRODUCATORULUI AUTOVEHICULULUI SAU A ATELIERULUI DE SPECIALITATE CARE A MONTAT PIESA
AUTOVEHICULUI A FOST UTILIZAT IN ALT SCOP DECAT CEL PREVAZUT DE CONSTRUCTOR SAU A FOST EXPLOATAT IN CONDITII NECORESPUNZATOARE: PORNIRI CU ROBOT SAU TRACTARE, DEPASIREA GREUTATII MAXIME ADMISE, MODIFICAREA INSTALATIEI ELECTRICE, ALTE MODIFICARI DE ALTA NATURA.
AUTOTURISMUL A FOST AVARIAT SAU A SUFERIT AVARII PRODUSE DE FACTORI EXTERNI, ATMOSFERICI SAU DE ALTA NATURA
PIESELE PREZINTA URME DE LOVITURI, RUPTURI, DEFORMARI SAU AU SUFERIT ACTIUNEA UNOR FACTORI EXTERNI PROCESULUI NORMAL DE FUNCTIONARE.
ASIGURAM, GARANTAM SI DECLARAM PE PROPRIA RASPUNDERE CONFORM ART. 5 DIN HG nr. 1.022/2002 PRIVIND REGIMUL PRODUSELOR SI SERVICILOR CARE POT PUNE IN PERICOL VIATA, SANATATEA, SECURITATEA MUNCII SI PROTECTIEI MEDIULUI CA PRODUSELE COMERCIALIZATE DE NOI NU PUN IN PERICOL VIATA, SANATATEA, SECURITATEA MUNCII SI NU PRODUC UN IMPACT NEGATIV ASUPRA MEDIULUI.
DENUMIREA PRODUSULUI___
_________________________________________________________________________
DATA VANZARII __________________ STAMPILA VANZATORULUI
AM CITIT SI SUNT DE ACORD CU TERMENII DE MAI SUS ____________________________
Prezentul document atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport.
Produsele defectate in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente :
· copie factura fiscala;
· certificat de garantie;
· copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului;
· dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) si documentele fiscale aferente;
· nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul.
Reclamatia va fi analizata in termen de 30 zile lucratoare de la data receptiei produselor.
In cazul in care reclamatia a fost justificata produsele vor fi inlocuite in termen de 10 zile.
In cazul in care reclamatia a fost nejustificata cheltuielile vor fi suportate de catre cumparator.
Situatiile in care se exclude sau se pierd garantiile :
depozitarea incorecta : deformare prin incidente de indoire , presare sau lovire, apropiere de surse de caldura; contact cu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;
alegerea si montarea incorecta a pieselor; neconformizarea cu caracteristicile prevazute in cartea de identitate a autovehiculului; nerespectarea pozitiei de montaj; piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat de producator; piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate , defecte sau modificate;
situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului : impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase;
piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii , intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producatori;
defectiuni in functionarea autovehiculului : abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea defectuoasa a sistemului de franare, functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea defectuoasa a diferentialului, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a autovehiculului;
autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.);
autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura;
piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
defectiuni in functionarea autovehiculului; contact cu substante chimice si petroliere;
piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R. sau de producatorul autovehiculului;
piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
piesa prezinta o uzura normala.
Nu se acorda garantie pentru urmatoarele categori de produse:
· accesorii auto
· curele (distributie, transmisie)
· elemente de aprindere
· filter (aer, ulei, combustibil)
· becuri
· ştergătoare parbriz
· soluţie spălat parbriz
· uleiuri
· aditivi
· antigel
· lichid de frână
· consumabile
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC OVI DEZMEMBRARI SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Piesa trebuie sa fie in aceeasi stare in care o trimitem noi.
Nu acceptam retur la piese deteriorate sau desfacute de client.
In caz de defect ramburs contravaloare produs se ofera doar daca nu va putem schimba piesa cu una identica cu cea cumparata.
Plata transportului pentru retur va fi suportata de noi doar in cazul in care piesa nu corespunde din vina noastra.
Tu alegi prețul!