Senzor ax cu came NOU BMW compatibil seria 7 e38 730d 740d

Brasov, jud. Brasov
Preţ: 100 lei
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Magazin piese auto

Piese Auto Second-hand

CIF: 44862415
Go Personalwirtschafts1 783 99% Membru de6 ani
Second hand Vândut de firmă Cu garanție ID #551020643
Oferim Factura si Certificat de Garantie Legala 1 an sau 2 ani (dupa caz)!

Vindem senzori NOI pozitie ax came pt BMW comparibil pt seria 7 e38 730d 740d. Originali.
Pt alte piese, va rugam consultati lista completa de anunturi!

Detinem contract cu firma de curierat, astfel transportul este foarte ieftin incepand de la 15 lei oriunde in tara, si pt kilometri suplimentari tarif standard suplimentar inca 15 lei (de la 10 la 150 km suplimentari se aplica tariful standard de 15 lei).

Asiguram expediere in toata tara prin curierat rapid prin contract la preturi mici!

Piesele necomforme se vor schimba in cel mai scurt timp!
Actualizat acum o zi
0 vizualizări
Raportează neregulă
  • Livrare și plată
  • Garanție: DA
  • Retur: DA
Livrare din Brasov, jud. Brasov prin:
  • Ridicare de la sediu
  • Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei

Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.

Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar

Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tarife valabile pentru volume normale în reţeaua de acoperire a curierului.
Plată ramburs în cont colector!

Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.

Condiții generale de garanție:
S.C. IMPER BUSINESS AREA S.R.L., cu sediul social in Brasov, Str. Carierei nr. 160a, inmatriculata la O.N.R.C. Brasov sub nr. J8/3635/21.12.2021, CUI 45387200, se va numi in continuare S.C.
Cap.I. DECLARATIE DE CONFORMITATE
Art.1. Noi, S.C., garantam si declaram pe propria raspundere conform cu prevederile din H.G. Nr. 1.022/2002, ca produsul/le la care se refera prezentul certificat de garantie nu pune/pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.
Cap.II. CERTIFICAT DE GARANTIE DE CONFORMITATE privind produsele de pe factura curenta _______/__________
Art.1. Termenul de garantie se acorda in conformitate cu OUG 140/2021 si Art. 5 din HG1022/2002 si este de:
- 12 luni de la data livrarii produselor, in conditii de utilizare normala, cu exceptia produselor care au o durata medie de utilizare mai mica conform specificatiilor tehnice ale producatorului si cu exeptia urmatoarelor categorii de produse: accesorii auto,becuri,curele,elemente de aprindere,filtre,stergatoare de parbriz, etc, aceste produse sunt considerate produse consumabile. Piesele de schimb comercializate sunt conforme si interschimbabile cu sistemele originale care echipeaza autovehiculul.
- termen mediu de utilizare 12 luni.
Art.2. S.C. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- produsul/le nu a/au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata;
- produsul/le s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- produsul/le a/au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- produsul/le nu a/au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date/informatii eronate sau incomplete;
- produsul/le s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehicului, neefectuarii reviziilor periodice confo rm recomandarilor producatorului autovehiculului, atelierului de reparatii care a efectuat montajul si nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator;
- autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc.)
- autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- produsul/le prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice sau dacă au fost dezasamblate și umblat în interiorul lor;
Art.3. Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele, urmatoarele documente:
- factura achizitie emisa de S.C. impreuna cu chitanta ramburs emisa de catre curier in momentul achitarii facturii;
- certificatul de garantie care a fost transmis la vanzare;
- dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru acel tipul de manopera (bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj);
- in cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa suprapresiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot;
- in cazul motoarelor, obligatoriu, copie factura și bon/chitanta achizitie ulei motor, filtru ulei motor, filtru aer, filtru motorina, termoflot, Chit distribuție, set garnituri motor, pompa ulei, antigel. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit motorul, termoflotul, chitul de distribuție, setul de garnituri, ulei motor, filtru ulei motor, filtru aer, filtru motorina, pompa ulei, antigel iar instalatia de răcire a motorului a fost verificata si curatata si ca s-a făcut testul de presiune după montaj!
- documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul;
- buletinul de incercari, expertiza tehnica autorizata, cu datele privind constatarea deficientei;
- copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul;
- copie a certificatului de inmatriculare a autovehicului in cauza.
Art.4. Instrucțiuni de montaj: montajul se face doar în service autorizat RAR, de către personal calificat, după schemele lor de montaj autorizate și acreditate.
Art.5. Orice reclamatie de garantie se primeste in scris doar la adresa de corespondenta electronica: sesizaripiesesh@gmail.com si se va raspunde in termen de maxim 15 zile. Aducerea la conformitate a produselor se va face in baza unei cereri neechivoce transmisa in scris la adresa de corespondenta mai sus mentionata, prin reparare sau inlocuire. Beneficiază de garanția de conformitate doar persoanele fizice! Garantia nu se adresează persoanelor juridice! Reclamatiile telefonice nu sunt luate in considerare!
Art.6. Produsele expediate prin curier trebuie sa aiba optiunea „deschidere la livrare" pentru a fi verificate împreună cu documentele însoțitoare! Produsele care nu pot fi verificate împreună cu documentele obligatorii însoțitoare, vor fi refuzate!
Cap.III. Dreptul de retragere( CONFORM O.U.G. 34 / 2014 )
Art.1. Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract încheiat la distantă, fără motive, în termen de 14 zile, doar in cazul receptionarii produselor prin curier, nu si in cazul ridicarii personale a acestora! Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi in scris la adresa: BRASOV, STR. CARIEREI 160A sau pe email: sesizaripiesesh@gmail.com cu privire la decizia de retragere din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, conform ANEXA B din O.U.G. 34/2014, trimisă prin poştă sau e-mail. Cererile de retragere telefonice nu sunt luate in considerare!
Art.2. Consecinţele retragerii:
Retragerea din contract fără motiv presupune repunerea părților contractuale în situația anterioara (NOUL COD CIVIL- Legea 287/2009): produsele trebuie returnate exact in aceasi stare, nefolosite, sigilate și cu semnele distinctive aplicate de catre vanzator intacte, ca și cum contractul nu s-ar fi încheiat iar produsele nu au fost niciodată livrate, iar noi vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării daca aceste costuri au fost incluse in factura, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de colaborarea cu o firma de curierat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursarea prin transfer bancar. Putem amâna rambursarea până la 15 zile de la data la care primim înapoi produsele si contul bancar aferent rambursarii!
Art.3. Produsele livrate nu pot fi acceptate la retur daca nu indeplinesc cumulativ si fara nicio exceptie toate conditiile stipulate in certificatul de garantie si de retur; primirea si/sau ridicarea acestor produse va fi refuzata! Produsele returnate nu vor fi acceptate si vor fi refuzate daca:
- au fost returnate dupa expirarea celor 14 zile;
- prezinta urme de folosire, montaj, vopsire si/sau sudura;
- au lovituri, zgarieturi, urme de deteriorare ori sunt incomplete;8
- sunt altele decat produsele livrate;
- nu vin insosite de factura achizitie emisa de S.C. si chitanta ramburs emisa de curier la achitarea facturii;
- in cazul produselor second-hand (folosite), nu sunt acceptate la retur daca nu mai au sau sunt rupte/taiate semnele distinctive de identificare: inscriptionarile si sigiliile (banda adeziva personalizata imprimata cu ”BUSINESS AREA”) aplicate de vanzator in momentul livrarii; indepartarea/lipsa/ruperea/tăierea acestora este considerata urma de folosire/montaj si/sau implicit reprezinta folosirea si/ sau montarea produselor sau produsele sunt altele decat cele livrate sau au fost dezansamblate și sustrase componente din interiorul lor. In acest caz se aplica prevederile Cap.II. Art. 3 din prezentul document!
Art.4. Expediaţi produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Art.5. Dreptul de retragere în 14 zile se adresează doar persoanelor fizice! Aceste nu se adresează și persoanelor juridice!
NOTA: 1.Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor, deoarece acesta este incasat de firma de curierat! Pentru a se putea verifica respectarea Art. 3 din Cap.III, produsele returnate prin curier trebuie sa aiba optiunea ”deschidere la livrare” pentru ca SC sa isi poata exercita neingradit dreptul de a verifica integritatea, veridicitatea si concordanta produselor cu cele trecute pe factura si expediate initial! Produsele returnate prin curier fara optiunea ”deschidere la livrare” si/sau care ingradesc sau obstructioneaza dreptul de a verifica produsele înainte de livrare, vor fi refuzate, de asemenea produsele ambalate necorespunzător, care poate duce la deteriorarea acestora pe durata transportului, vor fi refuzate!
2.În cazul produselor recepționate prin curier în stare deteriorata, este obligatoriu întocmirea de către curier a procesului verbal de constatare a deteriorării în momentul livrarii! Acesta reprezinta dovada primirii de către dumneavoastră a produsului in stare deteriorata! Acest proces verbal trebuie trimis împreună cu produsele returnate! Produsele returnate în stare deteriorata și neînsotite de procesul verbal de deteriorare întocmit de către curier, vor fi considerate ca fiind conforme în momentul livrării și au fost deteriorate ulterior de către client, sau produsele returnate sunt altele decat cele expediate de către societate, și vor fi refuzate!
3.Montarea sau încercarea montării pieselor în regie proprie în alte locuri decât la service autorizat RAR duce la pierderea garanției și a dreptului de retur!
4.Returnarea produselor personal de catre client la adresa societatii este interzisa conform reglementarilor in vigoare privind comertul online. Primim colete doar prin curier sau posta.
Dispoziții finale: Prezentul document împreună cu factura curenta de pe verso reprezinta contract de vanzare încheiat la distanta între SC și dumneavoastră în conformitate cu legea 31/1990 actualizata și OUG 34/2014, iar acceptarea produselor și achitarea acestora reprezinta întâlnirea acordului de voințe prin luarea la cunoștință si acceptarea acestuia in intregime, fapt ce conduce la perfectarea prezentului contract!

Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produse comercializate de SC INVEST BUSINESS AREA SRL.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
S.C. IMPER BUSINESS AREA S.R.L., cu sediul social in Brasov, Str. Carierei nr. 160a, inmatriculata la O.N.R.C. Brasov sub nr. J8/3635/21.12.2021, CUI 45387200, se va numi in continuare S.C.
Cap.I. DECLARATIE DE CONFORMITATE
Art.1. Noi, S.C., garantam si declaram pe propria raspundere conform cu prevederile din H.G. Nr. 1.022/2002, ca produsul/le la care se refera prezentul certificat de garantie nu pune/pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.
Cap.II. CERTIFICAT DE GARANTIE DE CONFORMITATE privind produsele de pe factura curenta _______/__________
Art.1. Termenul de garantie se acorda in conformitate cu OUG 140/2021 si Art. 5 din HG1022/2002 si este de:
- 12 luni de la data livrarii produselor, in conditii de utilizare normala, cu exceptia produselor care au o durata medie de utilizare mai mica conform specificatiilor tehnice ale producatorului si cu exeptia urmatoarelor categorii de produse: accesorii auto,becuri,curele,elemente de aprindere,filtre,stergatoare de parbriz, etc, aceste produse sunt considerate produse consumabile. Piesele de schimb comercializate sunt conforme si interschimbabile cu sistemele originale care echipeaza autovehiculul.
- termen mediu de utilizare 12 luni.
Art.2. S.C. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- produsul/le nu a/au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata;
- produsul/le s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- produsul/le a/au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- produsul/le nu a/au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date/informatii eronate sau incomplete;
- produsul/le s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehicului, neefectuarii reviziilor periodice confo rm recomandarilor producatorului autovehiculului, atelierului de reparatii care a efectuat montajul si nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator;
- autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc.)
- autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- produsul/le prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice sau dacă au fost dezasamblate și umblat în interiorul lor;
Art.3. Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele, urmatoarele documente:
- factura achizitie emisa de S.C. impreuna cu chitanta ramburs emisa de catre curier in momentul achitarii facturii;
- certificatul de garantie care a fost transmis la vanzare;
- dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru acel tipul de manopera (bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj);
- in cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa suprapresiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot;
- in cazul motoarelor, obligatoriu, copie factura și bon/chitanta achizitie ulei motor, filtru ulei motor, filtru aer, filtru motorina, termoflot, Chit distribuție, set garnituri motor, pompa ulei, antigel. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit motorul, termoflotul, chitul de distribuție, setul de garnituri, ulei motor, filtru ulei motor, filtru aer, filtru motorina, pompa ulei, antigel iar instalatia de răcire a motorului a fost verificata si curatata si ca s-a făcut testul de presiune după montaj!
- documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul;
- buletinul de incercari, expertiza tehnica autorizata, cu datele privind constatarea deficientei;
- copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul;
- copie a certificatului de inmatriculare a autovehicului in cauza.
Art.4. Instrucțiuni de montaj: montajul se face doar în service autorizat RAR, de către personal calificat, după schemele lor de montaj autorizate și acreditate.
Art.5. Orice reclamatie de garantie se primeste in scris doar la adresa de corespondenta electronica: sesizaripiesesh@gmail.com si se va raspunde in termen de maxim 15 zile. Aducerea la conformitate a produselor se va face in baza unei cereri neechivoce transmisa in scris la adresa de corespondenta mai sus mentionata, prin reparare sau inlocuire. Beneficiază de garanția de conformitate doar persoanele fizice! Garantia nu se adresează persoanelor juridice! Reclamatiile telefonice nu sunt luate in considerare!
Art.6. Produsele expediate prin curier trebuie sa aiba optiunea „deschidere la livrare" pentru a fi verificate împreună cu documentele însoțitoare! Produsele care nu pot fi verificate împreună cu documentele obligatorii însoțitoare, vor fi refuzate!
Cap.III. Dreptul de retragere( CONFORM O.U.G. 34 / 2014 )
Art.1. Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract încheiat la distantă, fără motive, în termen de 14 zile, doar in cazul receptionarii produselor prin curier, nu si in cazul ridicarii personale a acestora! Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi in scris la adresa: BRASOV, STR. CARIEREI 160A sau pe email: sesizaripiesesh@gmail.com cu privire la decizia de retragere din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, conform ANEXA B din O.U.G. 34/2014, trimisă prin poştă sau e-mail. Cererile de retragere telefonice nu sunt luate in considerare!
Art.2. Consecinţele retragerii:
Retragerea din contract fără motiv presupune repunerea părților contractuale în situația anterioara (NOUL COD CIVIL- Legea 287/2009): produsele trebuie returnate exact in aceasi stare, nefolosite, sigilate și cu semnele distinctive aplicate de catre vanzator intacte, ca și cum contractul nu s-ar fi încheiat iar produsele nu au fost niciodată livrate, iar noi vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării daca aceste costuri au fost incluse in factura, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de colaborarea cu o firma de curierat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursarea prin transfer bancar. Putem amâna rambursarea până la 15 zile de la data la care primim înapoi produsele si contul bancar aferent rambursarii!
Art.3. Produsele livrate nu pot fi acceptate la retur daca nu indeplinesc cumulativ si fara nicio exceptie toate conditiile stipulate in certificatul de garantie si de retur; primirea si/sau ridicarea acestor produse va fi refuzata! Produsele returnate nu vor fi acceptate si vor fi refuzate daca:
- au fost returnate dupa expirarea celor 14 zile;
- prezinta urme de folosire, montaj, vopsire si/sau sudura;
- au lovituri, zgarieturi, urme de deteriorare ori sunt incomplete;8
- sunt altele decat produsele livrate;
- nu vin insosite de factura achizitie emisa de S.C. si chitanta ramburs emisa de curier la achitarea facturii;
- in cazul produselor second-hand (folosite), nu sunt acceptate la retur daca nu mai au sau sunt rupte/taiate semnele distinctive de identificare: inscriptionarile si sigiliile (banda adeziva personalizata imprimata cu ”BUSINESS AREA”) aplicate de vanzator in momentul livrarii; indepartarea/lipsa/ruperea/tăierea acestora este considerata urma de folosire/montaj si/sau implicit reprezinta folosirea si/ sau montarea produselor sau produsele sunt altele decat cele livrate sau au fost dezansamblate și sustrase componente din interiorul lor. In acest caz se aplica prevederile Cap.II. Art. 3 din prezentul document!
Art.4. Expediaţi produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Art.5. Dreptul de retragere în 14 zile se adresează doar persoanelor fizice! Aceste nu se adresează și persoanelor juridice!
NOTA: 1.Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor, deoarece acesta este incasat de firma de curierat! Pentru a se putea verifica respectarea Art. 3 din Cap.III, produsele returnate prin curier trebuie sa aiba optiunea ”deschidere la livrare” pentru ca SC sa isi poata exercita neingradit dreptul de a verifica integritatea, veridicitatea si concordanta produselor cu cele trecute pe factura si expediate initial! Produsele returnate prin curier fara optiunea ”deschidere la livrare” si/sau care ingradesc sau obstructioneaza dreptul de a verifica produsele înainte de livrare, vor fi refuzate, de asemenea produsele ambalate necorespunzător, care poate duce la deteriorarea acestora pe durata transportului, vor fi refuzate!
2.În cazul produselor recepționate prin curier în stare deteriorata, este obligatoriu întocmirea de către curier a procesului verbal de constatare a deteriorării în momentul livrarii! Acesta reprezinta dovada primirii de către dumneavoastră a produsului in stare deteriorata! Acest proces verbal trebuie trimis împreună cu produsele returnate! Produsele returnate în stare deteriorata și neînsotite de procesul verbal de deteriorare întocmit de către curier, vor fi considerate ca fiind conforme în momentul livrării și au fost deteriorate ulterior de către client, sau produsele returnate sunt altele decat cele expediate de către societate, și vor fi refuzate!
3.Montarea sau încercarea montării pieselor în regie proprie în alte locuri decât la service autorizat RAR duce la pierderea garanției și a dreptului de retur!
4.Returnarea produselor personal de catre client la adresa societatii este interzisa conform reglementarilor in vigoare privind comertul online. Primim colete doar prin curier sau posta.
Dispoziții finale: Prezentul document împreună cu factura curenta de pe verso reprezinta contract de vanzare încheiat la distanta între SC și dumneavoastră în conformitate cu legea 31/1990 actualizata și OUG 34/2014, iar acceptarea produselor și achitarea acestora reprezinta întâlnirea acordului de voințe prin luarea la cunoștință si acceptarea acestuia in intregime, fapt ce conduce la perfectarea prezentului contract!

Alte oferte

Senzor ax came

senzor ax came senzor ax came brasov