Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
101 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI 2,0CRDI GLADKA - Cod intern: W20034635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
72 lei
Autoeshop
8225
65 lei
Autoeshop
8225
58 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI SANTA-FE 2,4 - Cod intern: W20200057 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
41 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI - Cod intern: W20203745 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
81 lei
Autoeshop
8225
77 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI 2,7 V6 SANTA FE/SO - Cod intern: W20229509 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
105 lei
Autoeshop
8225
76 lei
Autoeshop
8225
72 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie KIA CARENS III (UN) - Cod intern: W20034635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
72 lei
Autoeshop
8225
72 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie KIA CERATO (LD) - Cod intern: W20034635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
72 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie KIA CERATO limuzina (LD) - Cod intern: W20034635 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
72 lei
Autoeshop
8225
72 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI GETZ (TB) - Cod intern: W20034634 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
163 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI ELANTRA limuzina (XD) - Cod intern: W20034634 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
163 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
Rola ghidare/conducere curea transmisie KIA CARENS Mk II (FJ) - Cod intern: W20034634 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
163 lei
Autoeshop
8225
163 lei
Autoeshop
8225
72 lei
Autoeshop
8225
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Hyundai Santa Fe
Baciu Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.