Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
178 lei
PieseMania
698
92 lei
PieseMania
698
Rola ghidare/conducere curea transmisie HYUNDAI I30/IX35/SANTA FE III 2,0 CRDI 07- - Cod intern: W20034639 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
101 lei
Autoeshop
8127
163 lei
Autoeshop
8127
205 lei
Pieseautodetop
3392
ROLA CUREA ACCESORII HYUNDAI SANTA FE IV (TM, TMA) 2.0 CRDi AWD 2.0 CRDi 150cp SKF VKM 65078 2018 2019 2020
110 lei
TopTechAuto
862
110 lei
TopTechAuto
862
ROLA GHIDARE/CONDUCERE, CUREA TRANSMISIE HYUNDAI 2,0/2,4 SONATA/SANTA FE/IX35 10- 58435MG
83 lei
Unipartcraiova
1552
450 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI SANTA FE I (SM) (2000 - 2006) GATES T36206 piesa NOUA
62 lei
AutopiesaRO
10709
62 lei
AutopiesaRO
10709
60 lei
Bestautovest
35194
Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI SANTA FÉ II (CM) (2005 - 2020) INA 532 0543 10
141 lei
Luk4Parts
21
85 lei
Unipartcraiova
1552
100 lei
Luk4Parts
21
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Hyundai SANTA FE III (DM) 2012-2016 #2 252872F000
85 lei
Expertauto1
14467
85 lei
Expertauto1
14467
102 lei
Comnico
4674
Rola curea transmisie Honda Accord 1998-2002, Mr-V 2003-2008, Odyssey 2000-2004 Acura Mdx 2001-2006, Tl 1999-2003, Ford Expedition 2003-, Explorer 2002-2010, F150 2004-2014, Mustan, NTY RNK-HD-014
114 lei
Bestautovest
35194
132 lei
AutopartsAS
109
150 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI EXCEL II (LC), HYUNDAI TRAJET (FO), HYUNDAI AVANTE limuzina (XD) - BLUE PRINT ADG07695
259 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare / conducere, curea transmisie HYUNDAI Santa Fe II (CM) ( 10.2005 - 12.2012)
114 lei
AutopartsAS
109
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Hyundai Santa Fe
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.