Filtrează rezultatele
Județ
Arad
6
Arges
3
Bihor
72
Botosani
1
Bucuresti
6
Buzau
5
Calarasi
1
Cluj
4
Constanta
1
Dambovita
1
Iasi
2
Ilfov
9
Maramures
1
Neamt
23
Prahova
3
Salaj
1
Suceava
568
Timis
42
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
176 lei
TopTechAuto
856
Releu bujii Vw LT 35 2.5 TDI cod motor AVR / ANJ transmisie manuala 5+1, punte simpla,an fabricatie 2004
119 lei
EuropeAutoParts
504
355 lei
AutopiesaRO
10704
299 lei
Autoeshop
8127
212 lei
PieseMania
698
Releu bujii incandescente VW LT 40-55 I caroserie (291-512) (1975 - 1996) Bosch 0 281 003 099
212 lei
PieseMania
698
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN LT Mk II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) - Cod intern: W20205282 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
299 lei
Autoeshop
8127
334 lei
Pieseautodetop
3391
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (893911261 VW-AUDI) AUDI,VW
426 lei
PieseAutoSuceava
5286
Unitate/ Modul Control/ Releu Bujii VW Volkswagen LT II 2D 2.8 TDi 1996-2006
50 lei
REBEL_GRAFIX
2780
Releu Bujii 2,5 / 2,8 motorizare pentru VW LT Euro 3 (2000-2006) an fabricatie
100 lei
Dezmembrarialx
2831
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen LT
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.