Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
55 lei
AutopiesaRO
10799
68 lei
AutopiesaRO
10799
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW GOLF IV Variant (1J5) (1999 - 2006) VEMO V15-71-0004 piesa NOUA
68 lei
AutopiesaRO
10799
70 lei
PieseMania
739
55 lei
AutopiesaRO
10799
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW GOLF 4 Variant (1J5) (1999 - 2006) HELLA 4RA 007 507-021
70 lei
PieseMania
739
153 lei
AutopiesaRO
10799
153 lei
AutopiesaRO
10799
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW GOLF 4 Variant (1J5) (1999 - 2006) VEMO V15-71-0004
50 lei
PieseMania
739
50 lei
PieseMania
739
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV Variant (1J5) (1999 - 2006) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10799
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW GOLF 4 (1J1) (1997 - 2005) HELLA 4RA 007 507-021
70 lei
PieseMania
739
77 lei
AutopiesaRO
10799
77 lei
AutopiesaRO
10799
89 lei
AutopiesaRO
10799
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Golf 4
Bucuresti Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.