Filtrează rezultatele
Județ
Arad
16
Arges
4
Bihor
21
Bucuresti
62
Cluj
8
Constanta
2
Giurgiu
40
Hunedoara
1
Iasi
2
Ilfov
3
Maramures
5
Mures
4
Neamt
11
Olt
20
Prahova
6
Salaj
1
Suceava
72
Teleorman
1
Timis
16
Valcea
2
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES VITO / MIXTO caroserie (W639) (2003 - 2016) METZGER 0884026 piesa NOUA
444 lei
AutopiesaRO
10719
316 lei
Autoeshop
8136
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz Vito W639 [2003 - 2010] Minivan 4-usi 120 CDI AT L1H1 (204 hp)
303 lei
MBKraft
556
360 lei
SsvAuto
24244
Releu bujii Mercedes A w168 C w202 w203 E w210 w211 CLK Sprinter Vito 1.7 2.2 CDI A0255452832 A6461536579
100 lei
Vasiloiu0ncl
7522
312 lei
Expertauto1
14498
312 lei
Expertauto1
14498
249 lei
Dezrom
2542
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ VITO/MIXTO caroserie (W639) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
316 lei
Autoeshop
8136
Releu Bujii Mercedes A6429007701 GSE116 C (W204), CLS (C219), E (W211) (W212) S (W221) M (W166)
600 lei
AdianaConstanta
3991
325 lei
CadyAutoConstanta
4767
120 lei
Pitstopdiesel
1219
351 lei
SDGAuto
396
Releu bujii 2,2 motorizare pentru Mercedes Vito W639 Euro 3 (2004-2007) an fabricatie
100 lei
Dezmembrarialx
2833
326 lei
SDGAuto
396
Releu bujii Mercedes 2.2 cdi EURO 5 a6519005602 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
140 lei
Pitstopdiesel
1219
250 lei
ANTICARPARTS
226
Releu bujie incandescenta MERCEDES VITO / VIVANO W639, E-CLASS W210 cod E2119120720A5
100 lei
Profcarriage
774
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mercedes Vito W639
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.