Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
511 lei
TopTechAuto
927
Releu bujii incandescente Alfa Romeo-Citroen-Fiat- Jaguar-Lancia-Peugeot 2.4JTD 55193073
100 lei
CliniqueCar
559
212 lei
TopTechAuto
927
Unitate de control bujii incandescente 7243000 MEAT DORIA pentru Fiat Bravo 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
212 lei
TopTechAuto
927
Releu bujii incandescente Alfa Romeo-Cadillac-Chrysler-Fiat-Jeep-Lancia-Opel 0281003065
185 lei
CliniqueCar
559
120 lei
TopTechMotor
81
Releu bujii incandescente MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CITAN (MPV), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN/MINIVAN (W415), CLA (C117) 1.5D-2.3D 06.05-
1214 lei
Xdrive016
8382
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT BRAVA (182), FIAT BRAVO I (182), FIAT MAREA (185) - FEBI BILSTEIN 44177
650 lei
Pieseautodetop
3398
212 lei
TopTechAuto
927
212 lei
TopTechAuto
927
153 lei
Pieseautodetop
3398
32 lei
Auto_farm
11723
212 lei
TopTechAuto
927
212 lei
TopTechAuto
927
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mazda MPV
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: