Filtrează rezultatele
Județ
Arad
1
Bihor
2
Bucuresti
3
Buzau
2
Cluj
7
Dolj
1
Giurgiu
6
Ilfov
1
Neamt
3
Prahova
1
Suceava
3
Timis
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
194 lei
Autoeshop
8130
Releu bujii Iveco DAILY III caroserie inchisa/combi 1997-2007 #2 046428175
191 lei
Expertauto1
14478
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi (1997 - 2007) FEBI BILSTEIN 12746 piesa NOUA
289 lei
AutopiesaRO
10714
Releu comanda bujii incandescente FIAT BRAVA (182) - Cod intern: W20229332 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
194 lei
Autoeshop
8130
194 lei
Autoeshop
8130
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente LANCIA DEDRA (835), LANCIA DELTA Mk II (836), FIAT DUCATO caroserie (230L) - FEBI BILSTEIN 12746
421 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control,bujii incandescente IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi (1997 - 2007) BOSCH 0 281 003 024 piesa NOUA
163 lei
AutopiesaRO
10714
218 lei
OnePlusAuto
435
218 lei
OnePlusAuto
435
422 lei
Xdrive016
8359
191 lei
Expertauto1
14478
Releu comanda bujii incandescente FIAT DUCATO caroserie (230L) - Cod intern: W20229332 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
194 lei
Autoeshop
8130
141 lei
Pieseautodetop
3392
477 lei
Pieseautodetop
3392
Piese auto din categoria
Releu bujii
Iveco Daily 3
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.