Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

129 lei
Dezrom
2944

150 lei
Dezpetriuc
5828

Releu bujii, cod 55229840, Fiat Panda (312), 1.3 M-Jet, 199A9000 (id:639534)
265 lei
DezmaOradea
2684

265 lei
DezmaAuto
17040

Releu bujii Fiat 500 Brava Bravo Croma Doblo Ducato Fiorino Punto Stilo Idea Linea Panda Lancia 0281003018
75 lei
Vasiloiu0ncl
8449

90 lei
DezAutoDEX
742

129 lei
Dezrom
2944

Releu bujii incandescente original Fiat Panda II Hatchback 1.3 D Multijet 70/75cp cod piesa : 0281003018
129 lei
FullDezromAuto
36

100 lei
Vasiloiu0ncl
8449

129 lei
Dezrom
2944

129 lei
FullDezromAuto
36

Releu bujii incandescente original Fiat Panda Van 1.3 D Multijet 4x4 70/75cp cod piesa : 0281003018
129 lei
FullDezromAuto
36
Piese auto din categoria
Releu bujii
Fiat Panda
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.