Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
RELEU BUJII CHEVROLET AVEO Hatchback (T300) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5720900 2011 2012 2013 2014 2015
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII CHEVROLET AVEO Saloon (T300) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5720900 2011 2012 2013 2014 2015
228 lei
TopTechAuto
1008
Unitate de control bujii incandescente 0884029 METZGER pentru Chevrolet Orlando Chevrolet Captiva Chevrolet Cruze
441 lei
Comnico
4720
RELEU BUJII CHEVROLET CRUZE Station Wagon (J308) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5720900 2012
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
228 lei
TopTechAuto
1008
Piese auto din categoria
Releu bujii
Chevrolet Orlando
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.