Filtrează rezultatele
Județ
Arad
5
Bihor
64
Bucuresti
1
Buzau
1
Cluj
22
Constanta
3
Dambovita
1
Dolj
1
Galati
1
Ilfov
5
Maramures
1
Mures
3
Neamt
1
Suceava
152
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
356 lei
Autoeshop
8254
309 lei
AutopiesaRO
10821
100 lei
DezmembrariAutoland
3852
Releu bujii, cod 96673478, Chevrolet Captiva (C100) 2.0 diesel, LLW (id:529519)
110 lei
DezmaAuto
15391
Releu bujii incandescente BOSCH pentru VW , AUDI , SEAT , SKODA , JEEP ,DODGE .
95 lei
CadyAutoConstanta
4813
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente CHEVROLET LACETTI (J200), CHEVROLET OPTRA limuzina, CHEVROLET ESTATE combi - HCO 132171
471 lei
Pieseautodetop
3410
228 lei
TopTechAuto
1011
228 lei
TopTechAuto
1011
Piese auto din categoria
Releu bujii
Chevrolet Captiva
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.