Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
4
Arges
5
Bihor
118
Botosani
6
Bucuresti
1
Calarasi
1
Caras-Severin
1
Cluj
3
Dambovita
2
Dolj
1
Iasi
1
Maramures
2
Mures
6
Neamt
4
Prahova
1
Suceava
14
Timis
8
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Releu bujii 03G907282A , 0522120505 VW Audi Skoda Seat 1.9 tdi 2.0TDI 105CP 140CP EURO 4 , 5
100 lei
EngineDepot
1100
97 lei
LuxAutoDEZ2
457
97 lei
LuxAutoDEZ
1673
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
40 lei
AUTOPRO
5949
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 ,6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
99 lei
ContialAuto
737
120 lei
DezAlbota
2902
50 lei
Dezpetriuc
4787
Releu bujii 0281003038 / 038907281D Audi VW Skoda Seat Leon 2 1.9 TDI euro 4 2006 2007 2008 2009
40 lei
AUTOPRO
5949
Releu bujii AUDI A3 8P/2007,VW Passat B6,motor:2.0BMM/BMP,cod:038907281D/0281003038
50 lei
DezmembrariGoranu
1579
60 lei
PieseAutoALN
867
Releu bujii 0281003038 038907281D Audi VW Seat Skoda Golf 5 6 Octavia 2 Passat B6 A3 8P
50 lei
Baraauto
1298
100 lei
Iasidezmembraripi
657
Piese auto din categoria
Releu bujii
Audi A3 8P
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.