Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
60
Audi
286
BMW
92
Chevrolet
12
Chrysler
15
Citroen
434
Dacia
51
Daewoo
3
Fiat
712
Ford
140
Honda
16
Hyundai
19
Isuzu
4
Iveco
67
Jaguar
25
Jeep
6
Kia
19
Lancia
51
Land Rover
27
Lexus
3
Mazda
10
Mercedes
841
Mini
9
Mitsubishi
67
Nissan
112
Opel
920
Peugeot
476
Porsche
15
Renault
347
Saab
31
Seat
399
Skoda
272
Smart
3
SsangYong
2
Suzuki
31
Toyota
10
Volkswagen
1015
Volvo
70
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
77 lei
AutopiesaRO
10709
Releu bujii incandescente LAND ROVER RANGE ROVER SPORT (LW) (2013 - 2016) Bosch 0 281 003 080
249 lei
PieseMania
698
Releu bujii incandescente LAND ROVER RANGE ROVER SPORT (LS) (2005 - 2013) Bosch 0 281 003 080
249 lei
PieseMania
698
Releu bujii incandescente Audi A4 B7 [2004 - 2008] Sedan 4-usi 2.0 TDI MT (140 hp)
80 lei
DezautoAdrian
641
Piese auto din categoria
Releu bujii
Bucuresti Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.