Filtrează rezultatele
Marcă / Model
BMW
3
Citroen
1
Dacia
5
Fiat
11
Ford
1
Mercedes
2
Mitsubishi
1
Opel
9
Peugeot
5
Renault
6
Skoda
2
Volkswagen
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile parcului de dezmembrari auto
150 lei
Vasyclaruno2_AG
536
150 lei
Vasyclaruno2_AG
536
Releu bujii Skoda Octavia 2 1.9 TDI, an fabricatie 2007, cod. 03G 907 292 A
150 lei
Vasyclaruno2_AG
536
200 lei
Vasyclaruno2_AG
536
Releu bujii Mercedes B Class 2.0 CDI, an fabricatie 2009, cod. A 640 153 04 79
200 lei
Vasyclaruno2_AG
536
200 lei
Vasyclaruno2_AG
536
150 lei
Vasyclaruno2_AG
536
Releu bujii Renault Laguna 1.9 DCI , an fabricatie 2005, cod. 7700115078
150 lei
Vasyclaruno2_AG
536
Piese auto din categoria
Releu bujii
Arges - adăugate de vasyclaruno2_ag.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.