Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
17
Audi
49
BMW
87
Chevrolet
6
Chrysler
7
Citroen
53
Dacia
23
Daewoo
1
Dodge
1
Fiat
48
Ford
48
Honda
1
Hyundai
10
Isuzu
5
Iveco
6
Jaguar
3
Jeep
4
Kia
10
Lancia
15
Land Rover
15
Lexus
2
Mazda
10
Mercedes
99
Mini
6
Mitsubishi
12
Nissan
33
Opel
118
Peugeot
57
Porsche
3
Renault
71
Saab
4
Seat
40
Skoda
48
SsangYong
1
Suzuki
4
Toyota
3
Volkswagen
82
Volvo
16
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
146 lei
Bestautovest
35193
Calculator modul bujii incandescente Ford Mondeo MK3 2.0 2.2 TDCI cod:3s7t-17d 539-ac
100 lei
Scbacus
7965
Releu bujii 8200558438-A / 8200558438A releu bujii renault megane 3 1.5 dci 85 kw 8200558438-A Renault Megane
300 lei
ARCOSGROUP
1597
467 lei
Bestautovest
35193
Piese auto din categoria
Releu bujii
Arad Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.