Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
184 lei
PieseMania
697
245 lei
BesoiuPieseAuto
4693
Radiator ulei cutie automata VW CADDY III combi 2KB 2KJ 2CB 2CJ NISSENS 90653
239 lei
PieseAutoBesoiu
1532
267 lei
AutopiesaRO
10704
388 lei
Pieseautodetop
3391
Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW CADDY III combi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) (2004 - 2016) Febi Bilstein 38787
360 lei
PieseMania
697
Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW CADDY III caroserie (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) (2004 - 2016) Febi Bilstein 38787
360 lei
PieseMania
697
295 lei
BesoiuPieseAuto
4693
267 lei
AutopiesaRO
10704
239 lei
PieseAutoBesoiu
1532
Radiator ulei cutie automata VW CADDY ALLTRACK combi Saab US NISSENS 90653
239 lei
PieseAutoBesoiu
1532
Radiator ulei cutie automata VW CADDY ALLTRACK combi Saab US NISSENS 90653 PieseDeTop
388 lei
Pieseautodetop
3391
Radiator ulei cutie automata VW CADDY III combi 2KB 2KJ 2CB 2CJ NISSENS 90653 PieseDeTop
388 lei
Pieseautodetop
3391
388 lei
Pieseautodetop
3391
Radiator ulei cutie automata VW CADDY ALLTRACK combi Saab US NISSENS 90653
239 lei
BesoiuPieseAuto
4693
239 lei
BesoiuPieseAuto
4693
267 lei
AutopiesaRO
10704
Radiator racire ulei, cutie de viteze automata VW CADDY IV Caroserie (SAA, SAH) (2015 - 2016) NISSENS 90653 piesa NOUA
267 lei
AutopiesaRO
10704
239 lei
PieseAutoBesoiu
1532
388 lei
Pieseautodetop
3391
Radiator ulei cutie automata VW CADDY IV combi Saab SAJ NISSENS 90653 PieseDeTop
388 lei
Pieseautodetop
3391
Radiator ulei cutie automata VW CADDY III caroserie 2KA 2KH 2CA 2CH NISSENS 90653
239 lei
BesoiuPieseAuto
4693
Piese auto din categoria
Radiator cutie automata
Volkswagen Caddy
.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.