Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Radiatorul de racire: il reparam sau il schimbam cand se crapa?
400 lei
Autoeshop
8127
383 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY 2,8D 99- - Cod intern: W20090417 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
364 lei
Autoeshop
8127
404 lei
Autoeshop
8127
314 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor VECO Daily III Box Body/Estate (An fabricatie 05.1999 - 07.2007, 84 - 146 CP, CNG, Diesel) - Cod intern: W20151736 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
252 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO Daily III Platform/Chassis (An fabricatie 05.1999 - 04.2006, 84 - 146 CP, CNG, Diesel) - Cod intern: W20151736 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
252 lei
Autoeshop
8127
252 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY IV caroserie inchisa/combi - Cod intern: W20006632 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
400 lei
Autoeshop
8127
400 lei
Autoeshop
8127
400 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY IV platou/sasiu - Cod intern: W20006632 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
400 lei
Autoeshop
8127
383 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY III platou/sasiu - Cod intern: W20091050 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
383 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY III caroserie inchisa/combi - Cod intern: W20090417 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
364 lei
Autoeshop
8127
364 lei
Autoeshop
8127
404 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY III platou/sasiu - Cod intern: W20090419 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
404 lei
Autoeshop
8127
404 lei
Autoeshop
8127
404 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor IVECO DAILY III platou/sasiu - Cod intern: W20151925 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
314 lei
Autoeshop
8127
314 lei
Autoeshop
8127
314 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Radiator apa
Iveco Daily 3
Cluj.Radiatorul masinii este cunoscut drept radiator de apa. Acesta este insarcinat cu racirea antigelului din motor, lichid circulat de pompa de apa si de termostat. Radiatorul de apa este in general fabricat din aluminiu si are o suprafata mare de racire. Racirea se face cu aer, angrenat de obicei de un ventilator cuplat la o termocupla. Cand temperatura antigelului depaseste o anumita valoare, termocupla declanseaza ventilatorul care raceste imediat suprafata radiatorului. Radiatoarele se pot sparge, caz in care vom vedea scurgeri de lichid de racire.