Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR AUDI A3 Sportback (8YA) 40 TFSIe 204cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR CUPRA LEON Sportstourer (KL8, KU8) e-HYBRID 1.4 e-HYBRID 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR PORSCHE 718 BOXSTER (982) 2.5 S (982330, 982331) GTS 4.0 (982360, 982361) 2.5 GTS (982340, 982341, 982380) 2.0 T (982320, 982321, 982350, 982351) 300cp 350cp 365cp 400cp BOSCH 0 392 024 00P 2016
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR PORSCHE 718 CAYMAN (982) 2.5 GTS (982140, 982141) S 2.5 (982130, 982131) 2.0 (982120, 982121, 982150, 982151) GTS 4.0 (982160, 982161) 300cp 350cp 365cp 400cp BOSCH 0 392 024 00P 2016
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR SEAT LEON Sportstourer (KL8) 1.4 TSI e-Hybrid 204cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR SKODA OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV 1.4 TSI iV 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR SKODA SUPERB III Estate (3V5) 1.4 TSI iV 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2019
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR VW ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 1.4 eHybrid 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR VW GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid 1.4 GTE Plug-in Hybrid 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
494 lei
TopTechAuto
865
POMPA REZERVOR VW PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2015
494 lei
TopTechAuto
865
Piese auto din categoria
Pompa rezervor
Porsche Cayman
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.