Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
677 lei
TopTechAuto
862
1192 lei
Pieseautodetop
3392
POMPA REZERVOR AUDI A3 Allstreet (8YH) 40 TFSIe 204cp BOSCH 0 392 024 00P 2022
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR CUPRA FORMENTOR (KM7) 1.4 e-Hybrid VZ 1.4 e-Hybrid 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2021
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR CUPRA LEON Sportstourer (KL8, KU8) e-HYBRID 1.4 e-HYBRID 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR CUPRA LEON (KL1, KU1) e-HYBRID 1.4 e-HYBRID 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR SEAT TARRACO (KN2) 1.4 e-HYBRID 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2021
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR SKODA E-CITIGO (NE1) e iV 83cp BOSCH 0 392 024 00P 2019 2020 2021
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR SKODA OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV 1.4 TSI iV 204cp 245cp BOSCH 0 392 024 00P 2020
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR SKODA SUPERB III (3V3) 1.4 TSI iV 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2019
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR VW CRAFTER Van (SY_, SX_) e-Crafter 136cp BOSCH 0 392 024 00P 2018
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR VW LOAD UP (121, 122, BL1, BL2) e-Load Up 82cp BOSCH 0 392 024 00P 2014
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR VW PASSAT B8 (3G2, CB2) 1.4 GTE Hybrid 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2015
494 lei
TopTechAuto
862
POMPA REZERVOR VW PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid 218cp BOSCH 0 392 024 00P 2015
494 lei
TopTechAuto
862
Piese auto din categoria
Pompa rezervor
Porsche Boxster
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.