Chop Shop
SC CHOP SHOP SRL
-Obiectul de activitate:3831
Lista autorizatii:
-Autorizatie tehnica RAR nr.22194
-Autorizatie mediu 28 din 11.03.2019
-Documente firma:
Program de lucru: L-V: 09:00-18:00;
S: 09:00-13:00;
D: inchis;
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Daca descoperi neconformitatea in primele 6 luni de la data achizitiei se presupune ca aceasta neconformitate a existat in momentul achizitiei. Daca trec mai mult de 6 luni va trebui sa dovedesti vanzatorului ca problema a existat in momentul achizitiei. In plus, ai 2 luni la dispozitie in care trebuie sa anunti vanzatorul ca ai sesizat o neconformitate, dar data anuntarii propriu-zise este cea de la care se determina daca trebuie sau nu sa dovedesti cand a aparut neconformitatea. Instalarea incorecta a produsului de catre vanzator (daca este obligatia acestuia) sau instalarea incorecta de catre cumparator, in cazul instructiunilor gresite furnizate de vanzator intra sub incidenta garantiei de conformitate a produsului. Atentie insa la utilizarea incorecta a produsului, pentru ca nu se considera lipsa de conformitate, vina fiind in totalitate a consumatorului in acest caz. Responsabil pentru lipsa de conformitate este aproape intotdeauna vanzatorul produsului sau serviciului, dar acesta poate proba ca nu a cunoscut viciul produsului in momentul vanzarii (nu a fost comunicat de producator), sau viciul nu s-a produs din vina sa, sau ca este vorba de un defect care putea fi observat in mod normal de consumator. Garantia de conformitate nu trebuie confundata cu garantia tehnica, cea clasica, care iti permite repararea produsului, fara costuri suplimentare, in cazul in care a avut loc o defectiune.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC CHOP SHOP SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 25 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Tarifele de livrare pot varia infunctie de dimensiunea, greutatea, volumul coletului si aria de acoperire a curierului.
NU expediem cu verificare colet.
Adresă: DN65B, nr. Km 4, cod poștal: 110345, Pitesti, jud. Arges