Marcă / Model
Amarok
49
Bora
73
Caddy
122
Caravelle
3
Crafter
119
Eos
119
Golf 3
71
Golf 4
71
Golf 5
120
Golf 6
132
Jetta
123
LT
73
Lupo
71
Passat B4
71
Passat B5
71
Passat B6
120
Passat B7
71
Passat CC
71
Polo 6R
48
Polo 9N
120
Scirocco
2
T4
72
T5
71
Tiguan
119
Tiguan 5N
1
Touran
120
TRANSPORTER
74
Vento
72
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control,bujii incandescente Volkswagen VW GOLF VI Variant (AJ5) 2009-2013 #2 0281003083
277 lei
Expertauto1
14498
Unitate de control,bujii incandescente Volkswagen VW GOLF VI Cabriolet (517) 2011-2016 #2 0281003083
277 lei
Expertauto1
14498
237 lei
Pieseautodetop
3393
Releu instalatia de comanda bujii incandescente GR031 BERU pentru Vw Jetta Vw Golf Vw Eurovan Vw Transporter Vw Caddy Vw Rabbit Vw Lt
260 lei
Comnico
4674
277 lei
Expertauto1
14498
Unitate de control,bujii incandescente (1148800002 MEYLE) AUDI,SEAT,SKODA,VW
300 lei
PieseAutoSuceava
5305
243 lei
PieseAutoSuceava
5305
287 lei
Expertauto1
14498
287 lei
Expertauto1
14498
Unitate de control,bujii incandescente Volkswagen VW GOLF VI Cabriolet (517) 2011-2016 #2 038907281D
287 lei
Expertauto1
14498
vw golf 4 1 6
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.