Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
191 lei
TopTechAuto
929
131 lei
Autoeshop
8190
Amortizor gaz spate stanga/dreapta SKODA Roomster (5J) (An fabricatie 03.2006 - 05.2015, 64 - 105 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20105340 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8190
Amortizor gaz spate stanga/dreapta SKODA Octavia I Combi (1U5) (An fabricatie 07.1998 - 12.2010, 68 - 180 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20105340 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8190
191 lei
TopTechAuto
929
Amortizor gaz spate stanga/dreapta SKODA Roomster Praktik (5J) (An fabricatie 03.2007 - 05.2015, 70 - 86 CP, Diesel, Benzina) - Cod intern: W20105340 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
146 lei
Autoeshop
8190
223 lei
Autoeshop
8190
169 lei
TopTechAuto
929
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) KAYABA KYB343298 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
250 lei
TopTechAuto
929
Amortizor SKODA OCTAVIA (5E3) - Cod intern: W20196643 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
131 lei
Autoeshop
8190
131 lei
Autoeshop
8190
102 lei
TopTechAuto
929
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga SKODA OCTAVIA I (1U2) MONROE MON23925 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
177 lei
TopTechAuto
929
223 lei
Autoeshop
8190
223 lei
Autoeshop
8190
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) MONROE MON23925 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
177 lei
TopTechAuto
929
223 lei
Autoeshop
8190
223 lei
Autoeshop
8190
AMORTIZOR / TELESCOP AGW047MT MAGNUM TECHNOLOGY puntea spate pentru Skoda Roomster 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
107 lei
TopTechAuto
929
131 lei
Autoeshop
8190
131 lei
Autoeshop
8190
skoda 1.9 tdi alh
din categoriaAmortizoare
Skoda Roomster
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.