Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Ce este intercoolerul si cum stim daca trebuie schimbat?
Radiatorul intercooler: ce face si de ce trebuie sa-l schimbam din cand in cand
592 lei
TopTechAuto
862
685 lei
Pieseautodetop
3392
Intercooler compresor SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) - Cod intern: W20089466 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
427 lei
Autoeshop
8127
427 lei
Autoeshop
8127
592 lei
TopTechAuto
862
Radiator intercooler golf 4 bora leon jetta cordoba 1 octavia 1J0145803L 101 CP 131 C-1998 - 2005
140 lei
Adyrewe
1488
607 lei
Pieseautodetop
3392
Intercooler compresor SEAT CORDOBA (6K2) - Cod intern: W20089466 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
427 lei
Autoeshop
8127
531 lei
TopTechAuto
862
575 lei
Pieseautodetop
3392
Intercooler compresor SEAT IBIZA Mk III (6K1) - Cod intern: W20089466 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
427 lei
Autoeshop
8127
Intercooler compresor SEAT IBIZA Mk II (6K1) - Cod intern: W20089466 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
427 lei
Autoeshop
8127
INTERCOOLER SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI 110cp 90cp NISSENS NIS 96769 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
592 lei
TopTechAuto
862
Intercooler, compresor SEAT IBIZA Mk II (6K1), VW POLO limuzina (6KV2), SEAT CORDOBA Vario (6K5) - NRF 30413
491 lei
Pieseautodetop
3392
272 lei
TopTechAuto
862
272 lei
TopTechAuto
862
Intercooler compresor VOLKSWAGEN CADDY Mk II (9K9A) - Cod intern: W20089466 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
427 lei
Autoeshop
8127
592 lei
TopTechAuto
862
592 lei
TopTechAuto
862
Intercooler, compresor VW POLO limuzina (6KV2), SEAT CORDOBA Vario (6K5), SEAT IBIZA Mk III (6K1) - NRF 30412
643 lei
Pieseautodetop
3392
427 lei
Autoeshop
8127
592 lei
TopTechAuto
862
INTERCOOLER VW CADDY II MPV (9K9B) 1.9 TDI 90cp NISSENS NIS 96769 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
592 lei
TopTechAuto
862
427 lei
Autoeshop
8127
seat cordoba 1998 piesa
din categoriaIntercooler
.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.