Marcă / Model
CL-Class C215
2
CL-Class C216
6
E-Class W212
1
S-Class C217
2
S-Class W220
11
S-Class W221
8
S-Class W222
2
SL R129
1
SL R230
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Radiatorul de racire: il reparam sau il schimbam cand se crapa?
574 lei
Bestautovest
35483
Radiator racire motor 58366 NRF pentru Mercedes-benz Cl-class Mercedes-benz S-class Mercedes-benz Sl
962 lei
Comnico
4707
1052 lei
Comnico
4707
Radiator apa Mercedes Clasa Cl (C216), 2006-2013, Clasa S (W221), 2005-12.2013 Motor 4.7 V8 T, 4.0 Cdi, 5.4 V8 T, 5.5 V12 T, Cv Automata, Aluminiu/Aluminiu Brazat, 646x301x18, Radiator Temperatura Joasa, SRL, OE: 2215003403, A2215003403,
355 lei
Bestautovest
35483
Radiator racire motor 62547A NISSENS pentru Mercedes-benz S-class Mercedes-benz Cl-class Mercedes-benz Sl
1125 lei
Comnico
4707
Radiator racire motor Mercedes Clasa S (W220), Clasa S Cupe (C215), Sl (R230)
685 lei
Bestautovest
35483
Radiator racire motor 50041 NRF pentru Mercedes-benz S-class Mercedes-benz Glc Mercedes-benz E-class Mercedes-benz Cls Mercedes-benz Vito Mercedes-benz V-class
914 lei
Comnico
4707
Radiator racire Mercedes Clasa S (W220), 09.1998-10.1999 Model S430 (4, 3 V8 205kw) Benzina, tip climatizare Cu/fara AC, cutie automata, cu conectori rapizi intrare/iesire, dimensiune 640x468x40mm, Cu lipire fagure prin brazare, Aftermarket
780 lei
Bestautovest
35483
851 lei
Comnico
4707
535 lei
Comnico
4707
Radiator racire Mercedes Clasa S (W220), 09.1999-08.2002, S280/S320, motor 2.8 V6, 150 kw, 3.2 V6, 165 kw, benzina, cutie automata, cu/fara AC, 640x470x34 mm, aluminiu/plastic
514 lei
Bestautovest
35483
453 lei
Bestautovest
35483
605 lei
Bestautovest
35483
Radiator racire Mercedes Clasa S (W220), 1998-2005 Model S430 (4,3 V8 205kw), S500 (5,0 V8 225kw), Benzina, Automat, Cu/fara AC, cu conectori rapizi intrare/iesire, 640x475x42, Cu lipire fagure prin brazare Aftermarket
651 lei
Bestautovest
35483
2003 lei
Bestautovest
35483
s class
din categoriaRadiator apa
Arad. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Radiatorul masinii este cunoscut drept radiator de apa. Acesta este insarcinat cu racirea antigelului din motor, lichid circulat de pompa de apa si de termostat. Radiatorul de apa este in general fabricat din aluminiu si are o suprafata mare de racire. Racirea se face cu aer, angrenat de obicei de un ventilator cuplat la o termocupla. Cand temperatura antigelului depaseste o anumita valoare, termocupla declanseaza ventilatorul care raceste imediat suprafata radiatorului. Radiatoarele se pot sparge, caz in care vom vedea scurgeri de lichid de racire.