Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
80 lei
Autoeshop
8225
291 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20233031 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
226 lei
Autoeshop
8225
181 lei
Autoeshop
8225
108 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20122276 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
295 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20038677 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
96 lei
Autoeshop
8225
257 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20160903 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
67 lei
Autoeshop
8225
123 lei
Autoeshop
8225
41 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20038712 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
239 lei
Autoeshop
8225
73 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II limuzina (LM0/1_) - Cod intern: W20160799 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
140 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II Sport Tourer (KM0/1_) - Cod intern: W20233080 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
80 lei
Autoeshop
8225
80 lei
Autoeshop
8225
291 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) - Cod intern: W20233080 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
80 lei
Autoeshop
8225
80 lei
Autoeshop
8225
291 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) - Cod intern: W20183741 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
291 lei
Autoeshop
8225
291 lei
Autoeshop
8225
291 lei
Autoeshop
8225
Suport motor RENAULT GRAND SCENIC II (JM0/1_) - Cod intern: W20233080 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
80 lei
Autoeshop
8225
226 lei
Autoeshop
8225
226 lei
Autoeshop
8225
renault megane sedan 2 2006
din categoriaSuporti motor
Cluj.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.