Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
191 lei
TopTechAuto
983
271 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor RENAULT MEGANE III hatchback (BZ0_), RENAULT MEGANE III cupe (DZ0/1_), RENAULT GRAN TOUR III combi (KZ0/1) - SWAG 60 93 9505
294 lei
Pieseautodetop
3405
SUPORT MOTOR RENAULT FLUENCE (L3_) 1.5 dCi (L30D, L30L, L306, L33F, L33L, L33M, L33V, L33W) 1.5 dCi (L30B) 1.5 dCi (L30A) 1.5 dCi (L30S) 1.5 dCi 106cp 110cp 86cp 90cp 95cp FEBI FE37155 2010
191 lei
TopTechAuto
983
182 lei
TopTechAuto
983
Suport motor RENAULT MEGANE III hatchback (BZ0_), RENAULT MEGANE III cupe (DZ0/1_), RENAULT GRAN TOUR III combi (KZ0/1) - SASIC 2704082
398 lei
Pieseautodetop
3405
353 lei
TopTechAuto
983
191 lei
TopTechAuto
983
Suport motor RENAULT MEGANE III hatchback (BZ0_), RENAULT MEGANE III cupe (DZ0/1_), RENAULT GRAN TOUR III combi (KZ0/1) - FEBI BILSTEIN 37155
185 lei
Pieseautodetop
3405
SUPORT MOTOR RENAULT FLUENCE (L3_) 1.6 16V (L301, L30P, L30R) 1.6 Flex (L300) 1.6 LPG 16V 1.6 16V (L301, L30F, L30P, L30R) 110cp 111cp 115cp MEYLE 16-14 030 0097 2010 2011 2012 2013 2014
411 lei
TopTechAuto
983
176 lei
Pieseautodetop
3405
SUPORT MOTOR RENAULT FLUENCE (L3_) 1.5 dCi (L30S) 1.5 dCi (L30D, L30L, L306, L33F, L33L, L33M, L33V, L33W) 1.5 dCi 1.5 dCi (L30B) 1.5 dCi (L30A) 106cp 110cp 86cp 90cp 95cp REINHOCH RH11-2116 2010
223 lei
TopTechAuto
983
383 lei
Pieseautodetop
3405
SUPORT MOTOR RENAULT FLUENCE (L3_) 1.5 dCi (L30S) 1.5 dCi (L30D, L30L, L306, L33F, L33L, L33M, L33V, L33W) 1.5 dCi 1.5 dCi (L30B) 1.5 dCi (L30A) 106cp 110cp 86cp 90cp 95cp REINHOCH RH11-2050 2010
112 lei
TopTechAuto
983
218 lei
TopTechAuto
983
269 lei
Pieseautodetop
3405
192 lei
TopTechAuto
983
201 lei
TopTechAuto
983
renault fluence 2010
din categoriaSuporti motor
Renault Megane
.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.