Marcă / Model
Alfa Romeo
10
Audi
9
BMW
14
Chrysler
3
Citroen
33
Dacia
6
Fiat
14
Ford
28
Hyundai
5
Isuzu
3
Iveco
5
Jaguar
4
Jeep
1
Kia
5
Lancia
6
Land Rover
4
Mazda
12
Mercedes
36
Mini
2
Mitsubishi
8
Nissan
4
Opel
30
Peugeot
15
Porsche
3
Renault
18
Saab
6
Seat
5
Skoda
6
Smart
4
Suzuki
3
Toyota
3
Volkswagen
23
Volvo
31
vezi toate [+]
Județ
Alba
2
Arad
7
Bacau
1
Botosani
1
Braila
2
Bucuresti
17
Buzau
3
Constanta
2
Dolj
5
Iasi
26
Neamt
11
Prahova
1
Suceava
50
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
80 lei
BmCartech
1309
1165 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control bujii incandescente GSE105 BERU pentru Bmw Seria 3 Bmw X3 Bmw Seria 1 Bmw Seria 5 Bmw X1
433 lei
Comnico
4671
435 lei
Comnico
4671
195 lei
PieseAutoSuceava
5288
304 lei
PieseAutoSuceava
5288
RELEU / RELEE VOLKSWAGEN T4 2002 2.5 TDI SYNCRO 102 CP COD MOTOR AXL
50 lei
KingAutoDezmembrari
1352
RELEU / RELEE VOLKSWAGEN T4 2002 2.5 TDI SYNCRO 102 CP COD MOTOR AXL
50 lei
KingAutoDezmembrari
1352
100 lei
VagAutoDez
422
200 lei
CliniqueCar
552
490 lei
Comnico
4671
r18
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: