Amarok
3
Beetle
48
Bora
21
Caddy
214
Caravelle
84
Crafter
12
Eos
187
Fox
1
Golf 3
6
Golf 4
3
Golf 5
319
Golf 5 Plus
4
Golf 6
163
Golf 6 Plus
2
Golf 7
5
Jetta
213
LT
20
Lupo
1
New Beetle
44
Passat B4
3
Passat B6
153
Passat B7
144
Passat B7 Alltrack
2
Passat B8
6
Passat CC
118
Polo 6C
3
Polo 6R
4
Polo 9N
173
Sharan
54
T4
8
T5
5
Tiguan
158
Tiguan 5N
157
Touran
198
TRANSPORTER
89
Up
2
Vento
2
vezi toate [+]
Județ
Arad
20
Bihor
2
Bucuresti
3
Cluj
387
Constanta
1
Dambovita
5
Iasi
21
Ilfov
4
Mures
9
Neamt
9
Suceava
15
Timis
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
119 lei
TopTechAuto
918
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF I (17) Hatchback, 04.1974 - 12.1985 Maxgear 50-0095
73 lei
Auto_farm
11717
253 lei
Expertauto1
14695
120 lei
TopTechAuto
918
Unitate de control,bujii incandescente VW ATLANTIC I (16), AUDI 4000 (81, 85, B2), AUDI 4000 (89, 89Q, 8A, B3) - BERU GR001
432 lei
Pieseautodetop
3398
130 lei
Pieseautodetop
3398
Releu bujii incadescente 4-max pt audi 80,100,vw golf 1,golf 2,passat,polo classic
42 lei
Autoactiv016
7634
r17
din categoriaReleu bujii
Volkswagen
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: