Marcă / Model
Alfa Romeo
44
Audi
398
BMW
47
Chevrolet
31
Citroen
167
Dacia
71
Daewoo
3
Dodge
1
Fiat
237
Ford
88
Honda
5
Iveco
23
Jaguar
59
Lancia
99
Land Rover
32
Mazda
6
Mercedes
191
Mini
2
Nissan
43
Opel
205
Peugeot
163
Porsche
28
Renault
126
Saab
2
Seat
310
Skoda
224
Suzuki
32
Toyota
10
Volkswagen
478
Volvo
11
vezi toate [+]
Județ
Alba
6
Arad
172
Bistrita-Nasaud
1
Brasov
1
Bucuresti
30
Cluj
896
Constanta
1
Dambovita
43
Giurgiu
20
Hunedoara
18
Iasi
27
Ilfov
5
Maramures
26
Mures
26
Neamt
25
Suceava
80
Timis
42
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
119 lei
TopTechAuto
862
Unitate Control Caroserie/Sam Spate/BCM/ Mercedes GLE W166 cod produs: A 166 900 80 17 / A1669008017
1400 lei
Dezmembrarigilau
1489
42 lei
Expertauto1
14468
Releu bujii incandescente N47 - 0522120102 BMW Seria 3 E90/E91/E92/E93 [2004 - 2010] Touring wagon 320d AT (17
250 lei
AlexSparePartssrl
633
RELEU BUJII VW GOLF I (17) HUCO HUCO132062 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983
120 lei
TopTechAuto
862
334 lei
Pieseautodetop
3392
Unitate de control bujii incandescente OPEL VECTRA C combi - Cod intern: W20289378 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
268 lei
Autoeshop
8127
r17
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: