Marcă / Model
A-Class W169
1
A-Class W176
10
A-Class W177
2
Atego
94
B-Class W246
4
C-Class A205
252
C-Class C204
354
C-Class C205
254
C-Class CL203
124
C-Class S202
123
C-Class S203
188
C-Class S204
540
C-Class S205
254
C-Class W202
125
C-Class W203
188
C-Class W204
470
C-Class W205
254
Citan W415
3
CL-Class C215
122
CL-Class C216
375
CLA C117
10
CLA C118
2
CLA X117
11
CLA X118
2
CLK A207
402
CLK A208
122
CLK A209
291
CLK A238
271
CLK C208
122
CLK C209
294
CLS X218
278
E-Class C207
368
E-Class C238
270
E-Class S210
125
E-Class S211
292
E-Class S212
473
E-Class S213
276
E-Class W210
125
E-Class W211
293
E-Class W212
544
E-Class W213
276
G-Class W460
3
G-Class W461
134
G-Class W463
194
GL-Class X164
80
GL-Class X166
277
GLA X156
9
GLC C253
275
GLC X253
276
GLK X204
363
M-Class W163
125
M-Class W164
292
M-Class W166
278
R-Class W251
589
S-Class C217
216
S-CLASS W140
72
S-Class W220
123
S-Class W221
473
S-Class W222
278
SL R129
123
SL R230
230
SL R231
252
SLK R170
122
SLK R171
18
SLK R172
252
Viano W447
1
Viano W639
188
Vito W447
1
Vito W638
1
Vito W639
188
X-Class 470
23
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


Filtru ulei QWP WOF219 pentru CHRYSLER 300C (LX, LE), R-CLASS (W251, V251) 2005-2017
17 lei
AutoJoy
88

68 lei
TopTechAuto
2748

Filtru ulei Hengst Filter MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) 2009-2011 - E11H D155
37 lei
TopTechAuto
2748

Filtru ulei (W10050 MANN-FILTER) CASE IH,Class,MC CORMICK,NEW HOLLAND,STEYR
65 lei
PieseAutoSuceava
7033

Filtru ulei BOSCH MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) 2011-2014 - F 026 407 199
61 lei
TopTechAuto
2748

72 lei
PieseAutoSuceava
7033

Filtru ulei Hengst Filter MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) 2011-2014 - E129H D222
71 lei
TopTechAuto
2748

61 lei
TopTechAuto
2748

Filtru ulei Japanparts MERCEDES-BENZ R-CLASS (W251, V251) 2006-2014 - FO-ECO053
29 lei
TopTechAuto
2748
r class
din categoriaFiltru ulei
Suceava.Filtrul de ulei este cel mai cunoscut filtru, acesta schimbandu-se odata cu schimbul de ulei. Filtrul curata particulele mici din ulei, fie ca e vorba de particule metalice sau reziduuri de motor, facand ca lubrifierea pistoanelor sa se faca lin si uniform. Un filtru de ulei este un accesoriu consumabil ieftin, la care nu trebuie sa facem rabat si trebuie sa il inlocuim de fiecare data cand facem schimbul uleiului, la 10.000 sau 15.000 de km.