Marcă / Model
Alfa Romeo
2
BMW
3
Dacia
9
Fiat
5
Jaguar
1
Land Rover
1
Mercedes
5
Opel
1
Peugeot
4
Renault
7
Seat
1
Skoda
2
Toyota
1
Volkswagen
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

95 lei
Piesetargoviste
2330

Releu bujii Skoda Fabia 2 Hatchback 1.2 70 cai motor BZG an 2009 cod 5J0959631
50 lei
Piesetargoviste
2330

Releu bujii Opel Insignia A 2.0 CDTi 110 cai motor A20DT an 2011 cod 55574293
50 lei
Piesetargoviste
2330

267 lei
Piesetargoviste
2330

Releu bujii Peugeot Partner VAN 1.6 HDI 75 cai motor 9HN Euro 5 an 2013 cod 9802424080
135 lei
Piesetargoviste
2330

80 lei
Piesetargoviste
2330

193 lei
Piesetargoviste
2330

135 lei
Piesetargoviste
2330

200 lei
Piesetargoviste
2330

90 lei
Piesetargoviste
2330

125 lei
Piesetargoviste
2330

Releu bujii Peugeot Boxer Facelift 2.0 HDI AdBlue an 2017 2018 2019 2020 2021 cod 9803299780
180 lei
Piesetargoviste
2330

Releu bujii Dacia Dokker 1.5 Blue dCi 95 cai motor K9K-U8 K9K872 an 2020 cod 110679886R
270 lei
Piesetargoviste
2330
program sambata
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.