Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
75 lei
DezmembrariBragadiru
3049
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Golf 4 [1997 - 2006] Hatchback 3-usi 1.9 TDI MT (90 hp) Cod motor ALH, Cod culoare LA7W
75 lei
DezRomBragadiru
1504
50 lei
Vasiloiu0ncl
7870
80 lei
Adyrewe
1561
RELEU BUJII ~ 4RA007 507-021 ~ HELLA ~ VW GOLF IV (1J1) 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
79 lei
TopTechAuto
1413
RELEU BUJII ~ 4RA007 507-021 ~ HELLA ~ VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1998 1999 2000 2001 2002
79 lei
TopTechAuto
1413
120 lei
AutopiesaRO
11082
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV (1J1) (1997 - 2005) BERU GR081 piesa NOUA
120 lei
AutopiesaRO
11082
45 lei
BmCartech
1534
76 lei
PieseAutoSuceava
5881
RELEU BUJII ~ 4RA007 507-021 ~ HELLA ~ VW GOLF IV Variant (1J5) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
79 lei
TopTechAuto
1413
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV Variant (1J5) (1999 - 2006) BERU GR081 piesa NOUA
120 lei
AutopiesaRO
11082
piese golf 3
din categoriaReleu bujii
Volkswagen Golf 4
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.