Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cum stim daca avem stricat termostatul de la masina
34 lei
Autoeshop
8127
34 lei
Autoeshop
8127
Termostat,lichid racire VW MULTIVAN Mk V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN), VW KOMBI V caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH), VW KOMBI / CARAVELLE V bus (7HB, 7
120 lei
Pieseautodetop
3392
34 lei
Autoeshop
8127
66 lei
Autoeshop
8127
Termostat,lichid racire AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7), AUDI A6 limuzina (4F2, C6), AUDI A6 Avant (4F5, C6) - MAHLE ORIGINAL TI 34 87
116 lei
Pieseautodetop
3392
Termostat lichid racire AUDI A5 Cabriolet (8F7) - Cod intern: W20003281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
66 lei
Autoeshop
8127
66 lei
Autoeshop
8127
Termostat,lichid racire AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7), AUDI A6 limuzina (4F2, C6), AUDI A6 Avant (4F5, C6) - BEHR TI 34 87
116 lei
Pieseautodetop
3392
116 lei
Autoeshop
8127
116 lei
Autoeshop
8127
Termostat lichid racire AUDI A5 Cabriolet (8F7) - Cod intern: W20235289 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
116 lei
Autoeshop
8127
74 lei
Autoeshop
8127
Termostat,lichid racire AUDI A3 (8P1), VW TRANSPORTER Mk V platou / sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7F, VW KOMBI V caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) - FA
119 lei
Pieseautodetop
3392
Termostat lichid racire AUDI A5 Cabriolet (8F7) - Cod intern: W20003293 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
74 lei
Autoeshop
8127
74 lei
Autoeshop
8127
298 lei
Pieseautodetop
3392
Termostat lichid racire AUDI A5 Cabriolet (8F7) - Cod intern: W20166331 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
165 lei
Autoeshop
8127
165 lei
Autoeshop
8127
260 lei
Pieseautodetop
3392
Termostat lichid racire AUDI A5 Sportback (8TA) - Cod intern: W20162521 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
15 lei
Autoeshop
8127
15 lei
Autoeshop
8127
piese caroserie audi a5 2007
din categoriaTermostat auto
.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.