Marcă / Model
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
593 lei
TopTechAuto
858
150 lei
DezmembrariPitesti
1401
Releu bujii Renault Trafic 2 Opel Vivaro Nissan Primastar 2007 2008 2009 2010
150 lei
DezmembrariLangesti
441
100 lei
VagAutoDez
422
RELEU BUJII OPEL VIVARO A Van (X83) OE RENAULT 77 00 115 078 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
511 lei
TopTechAuto
858
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT TRAFIC II bus (JL), RENAULT TRAFIC II Van (FL), OPEL VIVARO caroserie (F7) - HCO 132123
442 lei
Pieseautodetop
3392
Releu Bujii Incandescente Citroen Berlingo/ Opel Movano/ Opel Vivaro/ Renault Master/ Renault Trafic
48 lei
REBEL_GRAFIX
2780
269 lei
Autoeshop
8127
269 lei
Autoeshop
8127
RELEU BUJII INCANDESCENTE DIESEL MAGENE SCENIC NISSAN QASHQAI X TRAIL 1.5 1.9 2.0 DCI LAGUNA VIVARO TRAFIC
100 lei
Acm_auto
1666
421 lei
Pieseautodetop
3392
Releu bujii Renault Trafic motorizare 1.9 tdi an fab 2001-2007 motor stare perfecta F9Q
100 lei
VagAutoDez
422
593 lei
TopTechAuto
858
593 lei
TopTechAuto
858
Unitate de control bujii incandescente OPEL VIVARO Combi (J7) - Cod intern: W20289380 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
269 lei
Autoeshop
8127
Releu bujii Nissan Primastar motorizare 1.9 tdci an fab 2001-2007 releu bujii stare perfecta nissan F9Q
100 lei
VagAutoDez
422
287 lei
TopTechAuto
858
opel vivaro fabricatie 2007 motorizare
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.