Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
136 lei
TopTechAuto
865
377 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
TopTechAuto
865
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga OPEL OMEGA B Estate (V94) MAGNUM TECHNOLOGY AGX051MT 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
149 lei
TopTechAuto
865
Amortizor spate gaz CRX-24357 NFC pentru Opel Omega Daewoo Espero Daewoo Cielo Daewoo Nexia
85 lei
Comnico
4674
294 lei
TopTechAuto
865
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga OPEL OMEGA B (V94) SACHS 105 842 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
260 lei
TopTechAuto
865
275 lei
TopTechAuto
865
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga OPEL OMEGA B (V94) MAGNUM TECHNOLOGY AGX078MT 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
246 lei
TopTechAuto
865
Amortizor OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), VAUXHALL OMEGA (B), VAUXHALL OMEGA (B) combi - METZGER 2340126
622 lei
Pieseautodetop
3392
304 lei
Pieseautodetop
3392
246 lei
TopTechAuto
865
Amortizor OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), VAUXHALL OMEGA (B), VAUXHALL OMEGA (B) combi - OPTIMAL A-3852G
583 lei
Pieseautodetop
3392
168 lei
TopTechAuto
865
306 lei
TopTechAuto
865
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga OPEL OMEGA B Estate (V94) BILSTEIN 22-044808 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
306 lei
TopTechAuto
865
139 lei
TopTechAuto
865
734 lei
Pieseautodetop
3392
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga OPEL OMEGA B Estate (V94) TRW MOTO JGC105S 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
139 lei
TopTechAuto
865
136 lei
TopTechAuto
865
136 lei
TopTechAuto
865
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga DAEWOO CIELO MAGNUM TECHNOLOGY AGX079MT 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
136 lei
TopTechAuto
865
Amortizor OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) - METZGER 161W60045
820 lei
Pieseautodetop
3392
opel omega 1997 piesa
din categoriaAmortizoare
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.