Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
84 lei
TopTechAuto
985
SUPORT MOTOR OPEL CORSA B Hatchback Van (S93) 1.7 D (F08, W5L) 1.5 D (F08, W5L) 50cp 60cp FEBI FE02025 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
102 lei
TopTechAuto
985
105 lei
Auto_farm
11749
130 lei
Pieseautodetop
3405
102 lei
TopTechAuto
985
84 lei
TopTechAuto
985
Suport motor OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), OPEL CORSA B caroserie (73_) - TOPRAN 201 369
130 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor OPEL COMBO (71_), OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_), OPEL CORSA A hatchback (93_, 94_, 98_, 99_) - TOPRAN 201 367
230 lei
Pieseautodetop
3405
SUPORT MOTOR OPEL COMBO Box Body/MPV (71_) 1.7 D 60cp FEBI FE02025 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001
102 lei
TopTechAuto
985
291 lei
Pieseautodetop
3405
84 lei
TopTechAuto
985
Suport motor OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_), OPEL CORSA A hatchback (93_, 94_, 98_, 99_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_) - METZGER 8050640
251 lei
Pieseautodetop
3405
65 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), VAUXHALL CORSA Mk I (B) - RUVILLE 325345
74 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), VAUXHALL CORSA Mk I (B), VAUXHALL CORSAVAN Mk I (B) - MEYLE 614 068 0001
467 lei
Pieseautodetop
3405
329 lei
Pieseautodetop
3405
77 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), VAUXHALL CORSA Mk I (B) - RUVILLE 325341
77 lei
Pieseautodetop
3405
Suport motor OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), VAUXHALL CORSA Mk I (B) - RUVILLE 325342
66 lei
Pieseautodetop
3405
603 lei
Pieseautodetop
3405
opel corsa b 1994 piese
din categoriaSuporti motor
Opel Corsa D
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.