Marcă / Model
Astra G
119
Astra H
59
Combo
2
Combo C
1
Combo D
1
Corsa A
1
Corsa C
1
Corsa D
1
Meriva
1
Zafira
1
Zafira C
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Releu bujii incandescente Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 2.0 DTI MT (101 hp)
89 lei
DezautoAdrian
642
234 lei
AutopiesaRO
10714
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL ASTRA G Hatchback (F48, F08) (1998 - 2009) HITACHI 132048 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
10714
363 lei
PieseMania
699
363 lei
PieseMania
699
309 lei
Luk4Parts
21
Unitate de control,bujii incandescente OPEL ASTRA G Cabriolet (F67) (2001 - 2005) BERU GSE142
215 lei
Luk4Parts
21
234 lei
AutopiesaRO
10714
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL ASTRA G Limuzina (F69) (1998 - 2009) HITACHI 132048 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
10714
300 lei
PieseMania
699
100 lei
EcoPieseAuto
1832
256 lei
PieseMania
699
234 lei
AutopiesaRO
10714
Unitate de control,bujii incandescente OPEL ASTRA G Hatchback (F48, F08) (1998 - 2009) BERU GSE142 piesa NOUA
226 lei
AutopiesaRO
10714
363 lei
PieseMania
699
300 lei
PieseMania
699
Releu Bujii Opel Astra G 2000/02-2005/01 1.7 DTi 16V 55KW 75CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Unitate de control,bujii incandescente OPEL ASTRA G Limuzina (F69) (1998 - 2009) BERU GSE143 piesa NOUA
299 lei
AutopiesaRO
10714
opel astra g bucurest
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.